کد خبر : 1351331 | 29 مرداد 1395 ساعت 16:47 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

دل آدام گمیلی مثل بهداد سلیمی شکست

نماینده ایران برای مبارزه با بولت که بود ؟

تصور این موضوع که بسیاری از ورزشکاران مانند آدام گمیلی، ریو را نا امید و ناراحت ترک می کنند، بسیار دشوار است.

نماینده ایران برای مبارزه با بولت که بود ؟

به گزارش "ورزش سه"، گمیلی با فاصله ای در حدود هزارم ثانیه، رقابت برای کسب مدال برنز را به همتای فرانسوی اش واگذار کرد.

 

این دونده ایرانی مراکشی، در پایان مسابقات دو 200 متر اطمینان داشت که حداقل برنده یک مدال برنز شده است اما وقتی به تابلوی اسکوربورد مسابقات نگاه کرد، متوجه شد که یک ورزشکار فرانسوی نیز رکوردی دقیقا مشابه وی به ثبت رسانده است و در نهایت با اندازه گیری دقیق، کارشناسان دریافتند که ورزشکار فرانسوی " سه هزارم ثانیه" جلوتر از آدام به خط پایان رسیده است. این موضوع باعث شد تا دونده فرانسوی صاحب مدال برنز دو 200 متر بشود.

 

1136251

 

بعد از پایان مسابقه، آدام گمیلی خوشحالی زیادی ازخود را برای کسب مدال برنز بروز داد اما لحظاتی بعد او با چهره ای غمگین و دلشکسته در مقابل اذعان عمومی ظاهر شد.

 

آدام گمیلی بعد از این اتفاق گفت: "سعی می کنم این اتفاق را هضم کنم. امیدوارم این تجربه در مسابقات جهانی سال آینده لندن به کمک من آید.

 

من به کسب مدال خیلی نزدیک بودم. حالا که موفق به کسب آن نشدم، احساس می کنم می توانم در آینده رکورد بهتری از خود بر جای بگذارم".

 

1136252

 

آدام گمیلی 23 ساله، از پدری مراکشی و مادری ایرانی، در شهر لندن به دنیا آمده است و ابتدا در رشته فوتبال مشغول به فعالیت بوده است و سابقه بازی در تیم جوانان چلسی را نیز در کارنامه خود می بیند.

دیدگاه‌ها