کد خبر : 1351469 | 30 مرداد 1395 ساعت 00:48 | 48.9K بازدید | 3 دیدگاه

نمایش خیره کننده مقابل حرف کوبایی؛

اشکهای تلخ رحیمی بعد از کسب برنز

ششمین مدال المپیک ریو برای کاروان ایران توسط آزادکار 57 کیلوگرم که با شایستگی بر حریف کوبایی خود غلبه کرد، به دست آمد.

اشکهای تلخ رحیمی بعد از کسب برنز

به گزارش "ورزش سه"، سیزدهمین روز المپیک برای ایران با مدال همراه بود؛ حسن رحیمی کشتی‌گیر وزن 59 کیلوگرم تیم ملی در نخستین مسابقه خود با پنج فیتیله پیچ پیاپی برابر مناتس کایان از ارمنستان به برتری رسید و در یک دقیقه و 30 ثانیه به امتیاز عالی رسید و با نتیجه 11 بر صفر به مرحله بعد راه یافت.


رحیمی دومین بازی خود را با درخشش خیره کننده و نتیجه 6 بر یک برابر مکرر لبدوف حریف روسی پشت سر گذاشت اما پس از آن در عین ناباوری در نیمه نهایی مقابل حریف ژاپنی شکست خورد تا کاروان ایران از طلایی دیگر محروم شود.


رحیمی از ساعت 00:45 بامداد شنبه مقابل بونه رودیگز در دیدار رده‌بندی روبه‌رو شد که امتیاز اول را با خطا از این حریف کوبایی گرفت و 11 ثانیه به پایان تایم اول با بردن بونه بر روی پُل 4 امتیاز دیگر به دست آورد.


کشتی‌گیر دلاور و جسور تهرانی تیم ایران لحظاتی پس از شروع تایم دوم با زیرگیری زیبا 2 امتیاز دیگر به دست آورد و ثانیه‌هایی بعد حریف خود را ضربه فنی کرد و توانست 56 ثانیه به پایان به برتری برسد و به مدال برنز برسد.


نکته غم انگیز اشک رحیمی بعد از این کشتی عالی بود؛ مسلما لیاقت این کشتی‌گیر بیش از برنز بود، کسی که شاید انتظار نداشت کشتی‌گیر گمنام ژاپن مقابل او اینطور ظاهر شود و شکستش دهد.


برنز رحیمی، چهارمین مدال برنز کاروان ایران در المپیک ریو بود.

دیدگاه‌ها