کد خبر : 1351795 | 30 مرداد 1395 ساعت 21:36 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 6-2 بتیس؛ شروع قهرمانانه آبی و اناری‌ها

بارسلونا در اولین دیدارش در رقابت های فصل جدید لالیگا، موفق شد با نتیجه 6-2 بتیس را از پیش رو بردارد.

بارسلونا 6-2 بتیس؛ شروع قهرمانانه آبی و اناری‌ها

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار کاملا برتر از حریف نشان دادند و به لطف درخشش لیونل مسی، لوئیس سوارز و آردا توران، توانستند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.


بارسا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که آردا توران گل اول را به ثمر رساند. پاسکاری های هماهنگ بازیکنان بارسا، خط دفاعی حریف را به هم ریخت و در نهایت آردا، روی پاس عالی یوردی آلبا، با ضربه ای نه چندان محکم کار را تمام کرد.

 

1136704


حملات بارسا بعد از این گل ادامه داشت اما در دقیقه 21، این بتیس بود که توانست به گل تساوی برسد. روی یک ضربه آزاد بود که روبن کاسترو با ضربه ای تماشایی، کلودیو براوو را مغلوب کرد.

 

1136706


برتری تیم میزبان ادامه داشت و بعد از اینکه یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآوردند، لیونل مسی در دقیقه 37 بار دیگر بارسا را پیش انداخت. ستاره آبی و اناری ها که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی و ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.


بارسا که دست بردار نبود، در دقیقه 42 به گل سوم رسید. این بار نوبت لوئیس سوارز بود که روی پاس رو به عقب سرخی روبرتو، توپ را به گوشه دروازه آنتونیو آدان بفرستد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.


بارسا نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و بعد از 12 دقیقه، دو بار دیگر دروازه بتیس را باز کردند. ابتدا در دقیقه 55، روی همکاری آردا و مسی، سوارز با دروازه خالی تک به تک شد و با یک بغل پای ساده، دروازه را باز کرد.

 

1136703

 

دو دقیقه بعد نوبت خود مسی بود که برای دومین بار در این دیدار گلزنی کند. باز هم آردا توران در نقش گلساز ظاهر شد و مسی بعد از به هم ریختن مدافعان حرف، ضربه نهایی را وارد کرد.

بعد از این دو گل از شدت حملات بارسا کاسته شد اما همچنان شاگردان انریکه تیم برتر میدان بودند تا اینکه در دقیقه 82 به گل ششم رسیدند. روی یک ضربه آزاد، لوئیس سوارز با ضربه ای تماشایی، حساب کار را 6-1 کرد.

 

بتیس که چیزی برای از دست دادن نداشت، جلو کشید و در دقیقه 84، روی تعلل بازیکنان بارسا، توانست به گل دوم برسد. این بار هم روبن کاسترو بود که دروازه براوو را باز کرد. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و بارسا فصل جدید را با یک پیروزی پرگل آغاز کرد.

 

دیدگاه‌ها