کد خبر : 1352245 | 01 شهریور 1395 ساعت 13:52 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناظم‌الشریعه: شرایطمان متفاوت است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: شرایط ما نسبت به هر سه تیم فرق می کند چرا که در بازی به بازی با هدفی خاص پیش میرویم.

ناظم‌الشریعه: شرایطمان متفاوت است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه درباره شکست برابر تایلند اظهار داشت: هر بازی برای ما حکم دیدار تدارکاتی دارد. ما تاکنون دیدار تدارکاتی و دوستانه نداشتیم تا بازیکنان خود را به صورت جدی محک بزنیم. ضمن اینکه ملی پوشان باید در شرایط مسابقه پرفشار قرار بگیرند تا بدانند در شرایط دشوار چه عملکردی از خود به جای بگذارند.


وی افزود: عدم برگزاری دیدار تدارکاتی کار را برای ما سخت کرد. تعدادی از مهره های خود را به دلیل مصدومیت همراه تیم در تایلند نداشتیم و این موضوع باعث شد تا سیستم بازی خود را  در این تورنمنت  تغییر دهیم.


سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: حدود 8 هزار تماشاچی در سالن تیم ملی فوتسال تایلند را تشویق می کردند و شرایط سالن مسابقه بسیار سنگین بود. علیرغم اینکه دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم، اما داوری این بازی اصلا خوب نبود. بازیکنان ما در این مسابقات مصدوم شدند، دو کارته شدند و داور سوت هایی را به ضرر ما زد.


سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: حضور در این تورنمنت، بیشتر جنبه بازی تدارکاتی برای ما داشت و مهمترین هدف ما این است که بازیکنان را به اوج آمادگی و هماهنگی برسانیم. بازی برابر ژاپن همانند دیدار مقابل تیم های قزاقستان و تایلند است و ما هدفمان این است که برنامه ریزی دقیق خود را برای حضوری پر قدرت در رقابتهای جام جهانی کلمبیا به مرحله اجرا برسانیم. ژاپن به دلیل اینکه در کلمبیا حضور ندارد، صرفا جهت آماده سازی تیمش برای دیدارهای پیش رو در این تورنمنت شرکت کرده است. اما شرایط ما به هر سه تیم فرق می کند چرا که در بازی به بازی با هدفی خاص پیش میرویم.
 

دیدگاه‌ها