کد خبر : 1352251 | 01 شهریور 1395 ساعت 14:38 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسلمان فردا به کمیته اخلاق می‌رود

هافبک جوان پرسپولیسی ها با دعوت کمیته اخلاق برای پاسخگویی درباره مسائل مدنظر این کمیته باید فردا روبروی مرتضی تورک قرار گیرد.

مسلمان فردا به کمیته اخلاق می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان، هافبک جوان پرسپولیسی ها که از فصل گذشته تاکنون عملکرد درخشان از نظر فنی از خود به جا گذاشته با توجه به دعوت کمیته اخلاق باید فردا روبروی رییس این کمیته قرار گیرد. مسلمان که مدت هاست از او خبری حاشیه ای منتشر نشده و تغییرات قابل ستایشی در رفتارش به وجود آورده که منتهی به بازی های باکیفیت او شده به طور کامل مشخص نیست به چه دلیل به کمیته اخلاق دعوت شده است.


با این حال شایعه هایی مبنی بر حضور او در دیدار لیگ برتر فوتسال و تیم تاسیسات دریایی که خواننده ای زیرزمینی نیز در کنار او مشاهده شده، دلیل این احضار بوده است. هر چند محسن مسلمان با توجه به دوستی ای که با وحید شمسایی داشته برای تماشای این دیدار به سالن رفته بود و این رودررویی برنامه ریزی شده نبود و با توجه به حضور دو چهره در این سالن اتفاق افتاده بود.


با این حال باید منتظر ماند و دید کمیته اخلاق چه تصمیمی درباره محسن مسلمان که با دوری از حاشیه ها و تغییر شیوه زندگی در چند وقت اخیر، مهره ای قابل اتکا در ترکیب پرسپولیس و از نظر کارشناسان تبدیل شده بود، خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها