کد خبر : 1352427 | 02 شهریور 1395 ساعت 13:20 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت مصدومان تیم تراکتورسازی

پزشک تیم تراکتورسازی درباره آخرین شرایط مصدوم های این تیم صحبت کرد.

آخرین وضعیت مصدومان تیم تراکتورسازی

به گزارش "ورزش‌سه"، مصدومان پرتعداد تیم تراکتورسازی کار کادرپزشکی این تیم را سخت کرده است. افزایش بازیکنان مصدوم باعث شده پزشکان باشگاه تلاش زیادی انجام دهند. رمضان نوری‌زاده، پزشک تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت مصدومان این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه آمده است:


پای شریفی پیچ خورده است
مهدی شریفی دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پا شده است و مراحل فیزیوتراپی و آب درمانی را سپری می کند. او ظرف روزهای آینده تمریناتش را به صورت اختصاصی انجام می دهد تا آماده حضور در تمرینات گروهی شود.


بنگر درد جزئی دارد
مصدومیت محسن بنگر تقریبا به پایان رسیده است. او درد جزیی دارد اما در تمرینات گروهی حضور دارد و مشکلش خاص نیست. ظرف روزهای آینده این مشکل جزئی نیز برطرف می شود.


محمدی گچ دستش را باز کرده
هادی محمدی گچ دستش را باز کرده است. او در تمرینات با بانداژ حضور پیدا می‌کند اما او نیز مشکل خاصی ندارد و فقط برای اینکه ضربه به دستش نخورد، با آتل و بانداژ کار می کند.


عفونت گوش ایرانپوریان برطرف شد
عفونت گوش محمد ایرانپوریان به طور کامل برطرف شده است. طول درمان او 10 روز است و اکنون هشتمین روز خود را سپری می کند. امروز یا فردا دوباره به متخصص مراجعه می کنیم تا شرایطش برررسی شد. ایرانپوریان در این چند روز مراقبت کرد و داروهایش را مرتب استفاده کند تا بهبود پیدا کند.


عشوری مشکلی ندارد
سینا عشوری در تمرین دو روز پیش ضربه ای به زانویش برخورد کرد اما مشکلی ندارد و برای بازی های آینده آماده می شود.


کرار فیزیوتراپی می کند
کرار جاسم نیز این روزها فیزیوتراپی می کند. او کارهای اختصاصی انجام می دهد و تا هفته آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها