کد خبر : 1352443 | 02 شهریور 1395 ساعت 14:22 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بینی این شرایط را نمی‌کردم

کاظمی: یک ر یال از خانواده بازیکنان پول نگرفته‌ایم

سرمربی تیم نوجوانان استقلال از اتفاقی که در بازی روز گذشته تیمش افتاده متعجب است.

کاظمی: یک ر یال از خانواده بازیکنان پول نگرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم نوجوانان استقلال با تیمی بازی داشت اما این بازی به دلیل اینکه این تیم لباس نداشت با نتیجه 3 بر صفر به نفع حریف اعلام شد، اتفاقی که در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست.


حسین کاظمی در این‌باره به خبرنگار ما می‌گوید: ما روز گذشته به بازی رفتیم و متوجه شدیم که لباس نداریم این اتفاق بسیار برای من عجیب بود و نتیجه بازی هم به ضرر ما تمام شد.
او ادامه داد: ظاهرا باشگاه با اسپانسر پیراهن به مشکل خورده است و به همین دلیل نتوانستند برای تیم ما لباس تهیه کنند. فکر می‌کنم در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که با چنین وضعیتی دست و پنجه نرم کند.


سرمربی تیم نوجوانان استقلال ادعا می‌کند که در شروع کارش هرگز پیش‌بینی این نتیجه را نمی‌کرده: من هرگز پیش‌بینی نمی‌کردم که در شروع کارم به عنوان مربی با چنین شرایطی روبه‌رو شوم و این موضوع برای خود من عجیب است. البته فردا جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و امیدواریم تکلیف تیم هرچه سریع‌تر روشن شود و کسانی که مسئول هستند در این‌باره توضیح بدهند.


حسین کاظمی در پاسخ به این سوال که آیا در تیم او هم بازیکنان بی‌کیفیتی وجود دارند که در ازای پرداخت پول به این تیم آمده باشند می‌گوید: حتی یک ریال از خانواده بازیکنی پول نگرفته‌ایم مطمئن باشید اگر پول گرفته بودیم لباس‌هایمان به این وضع نمی‌افتاد. این حرف‌ها که زده می‌شود اصلا در مورد تیم من صدق نمی‌کند.

دیدگاه‌ها