کد خبر : 1352462 | 02 شهریور 1395 ساعت 15:26 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی:

با دیدن فغانی به ایرانی بودنم افتخار کردم

سرمربی استقلال خوزستان می گوید امیدوارم تعداد بیش تری از استقلال خوزستان به تیم ملی دعوت شوند چرا که لایق این دعوت هستند.

با دیدن فغانی به ایرانی بودنم افتخار کردم

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیتشان گفت: ما اردوی خارج از استان مان تا کنون لغو شده اما طبق برنامه پیش می رویم. یک دیدار دوستانه با تیم نفت امیدیه برگزار کردیم و بازی دوستانه با نفت و گاز گچساران و شهرداری ماهشهر در برنامه ما است. ما سعی کرده ایم شرایط تیم را بهتر کنیم، وحید شیخ ویسی را نیز برای جانشینی گودرز داوودی به تیم مان اضاف کرده ایم.


سرمربی استقلال خوزستان هم چنین درباره ملی پوشان گفت: زا اینکه سه نماینده در تیم ملی داریم خوشحال هستم و با آنها در ارتباطم و آنها در وضعیت بسیار خوبی هستند.امیدوارم تعداد بیش تری از استقلال خوزستان به تیم ملی دعوت شوند چرا که لایق این دعوت هستند.


پورموسوی درباره حضور فغانی به همراه دو کمک داور در فینال المپیک ریو 2016 گفت: این اتفاق بزرگی برای فوتبال ایران بود. فغانی در سال‌های اخیر نشان داده یکی از بهترین داوران جهان است که می‌تواند دیدارهای بزرگی را قضاوت کند. به شخصه از حضور فغانی و دو کمک داور ایرانی در فینال المپیک به عنوان یک ایرانی به خودم افتخار کردم و از این مسئله لذت بردم. این افتخار را به فغانی و جامعه داوری تبریک می‌گویم و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت داوران و موفقیت‌ آنها در عرصه‌های جهانی باشیم.

دیدگاه‌ها