کد خبر : 1352483 | 02 شهریور 1395 ساعت 16:50 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

ادگارئو بائوسا در مصاحبه با لاناسیون:

به مسی گفتم به انتقاد 100 نفر احمق توجه نکند

سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین در مورد محور گفتگو های اخیرش با مسی با نشریه لاناسیون صحبت کرد.

به مسی گفتم به انتقاد 100 نفر احمق توجه نکند

به گزارش "ورزش سه"، لئو مسی پس از ناکامی در فینال کوپا آمه ریکا از خداحافظی خود با فوتبال ملی خبر داد. اتفاقی که همه مردم آرژانتین را شوکه کرد. بائوسا که پس از استعفای تاتا مارتینو به عنوان مربی جدید آرژانتین برگزیده شده بود، چندی پیش به بارسلونا رفت تا با مسی دیدار کرده و با او به گفتگو بنشیند. پس از این ملاقات بود که مسی تصمیم گرفت حرف خود را پس گرفته و اعلام کند که بار دیگر برای آرژانتین به میدان خواهد رفت.

 

 

1134216

 

 

بائوسا در همین رابطه به لاناسیون گفت:" به بارسلون رفتم نه برای اینکه مسی را به بازگشت متقاعد کنم که هدفم فقط صحبت در مورد فوتبال با او بود. ما تقریبا دو ساعت در مورد فوتبال باهم حرف زدیم و او در نهایت به من از انگیزه اش برای بازگشت به تیم ملی خبر داد.

به مسی گفتم که در آرژانتین شاید 100 نفر احمق حرف زده و از تو انتقاد می کنند و اگر تو بخواهی فکر و تمرکزت را روی حرف های اینها بگذاری، دیوانه خواهی شد.

 

نتیجه حرف های ما بیانیه مسی و صحبت او از علاقه اش برای کسب جام با تیم ملی بود که از نظر من یک اتفاق کاملا طبیعی بود.

داشتن بهترین بازیکن دنیا تضمینی برای پیروزی در هر مسابقه نیست اما ضامن این است که ما هر حریفی را دچار چالش خواهیم کرد. از مسی می توانم در دو یا سه منطقه از زمین استفاده کنم و در این مورد هم باهم حرف زدیم اما اجازه دهید فعلا در این مورد چیزی به قطعیت نگوییم چون همه چیز به تیم بستگی خواهد داشت."

 

 

دیدگاه‌ها