کد خبر : 1352490 | 02 شهریور 1395 ساعت 17:05 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

از حضور در مرقد امام تا دیدار با یادگار امام

استقلالی‌ها بعد از حضور در مرقد امام راحل به دیدار سید حسن خمینی رفتند.

از حضور در مرقد امام تا دیدار با یادگار امام

 به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز ظهر جمعی از بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی آبی‌های پایتخت جهت تجدید بیعت با ارمان‌های امام راحل در مرقد ایشان حاضر شدند و پس از آن به ملاقات یادگار ایشان، حجت الاسلام سید حسن خمینی رفتند.

 

در این ملاقات صمیمانه، ابتدا سید رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت استقلال صحبت کرد و بعد از او علیرضا منصوریان صحبت‌هایی را از طرف استقلالی‌ها مطرح کرد و با بیان اینکه آبی‌ها تیم جوانی را ساخته‌اند گفت: ما یک تیم جوان و خوب را آماده کرده‌ایم و تلاش داریم از بازی با ماشین‌سازی یک تیم با صلابت را روانه رقابت‌ها بکنیم.

 

بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صحبت کرد. ایشان در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به علاقه‌شان به فوتبال گفت: فوتبال برای خانواده ما یک امر قدیمی نوستالژیک است. من همیشه ورزش را از کودکی دنبال می کردم و بیش از چیزی که فکر می کنید برای بازی‌های این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) به ورزشگاه رفتم. به شخصه معتقدم که هر وقت فوتبال حرکت کرده، ورزش هم پیشرفت داشته است. پیشرفت در فوتبال نشاط اجتماعی می آورد و درحال حاضر معتقدم که آفت دو تیم حاشیه هاست. یک مقدار از این حواشی با توجه به این جمعیتی که دل بسته به استقلال و پرسپولیس هستند، طبیعی است. به هرحال شرایط این دو تیم با دیگر تیم‌ها که هواداران زیادی ندارند فرق دارد.

 

وی در ادامه با تمجید از علیرضا منصوریان و تقدیر از تلاش مظلومی و قلعه‌نویی در استقلال، اضافه کرد: آقای منصوریان از دورانی که هافبک بود، بازیکن خوب و بی حاشیه و اخلاقی بود. در دو فصل قبل ایشان نشان داد که استعداد مربیگری دارند و در نتیجه گیری هم موفق بودند. جا دارد یاد کنیم از آقایان مظلومی و قلعه نویی و دیگر مربیان خوبی که در استقلال زحمت کشیدند.

 

یادگار امام راحل در ادامه درباره وضعیت فعلی استقلال صحبت کرد و گفت: نتیجه در هفته‌های ابتدایی خیلی مهم نیست اما برای عبور از این وضعیت باید خود کادرفنی و بازیکنان تلاش کنند. استقلال از مربیان خوب و بازیکنان خوبی  برخوردار است که میتوانند به این تیم کمک کنند مثلا آقای عبداللهی روی نیمکت استقلال، انسان بزرگ و فنی هستند. سستی در گام های اول را می شود پشت سر گذاشت اما نباید دستخوش حواشی شد. به اطمینان صحبت‌های آقای منصوریان بیشتر دل می بندیم به آینده و امیدوارم بتوانید روزهای خوبی را فراهم کنید.

دیدگاه‌ها