کد خبر : 1352506 | 02 شهریور 1395 ساعت 18:18 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

افتخاری: هنوز حکمی نگرفته ام

سرپرست باشگاه استقلال ادعا می کند که هنوز حکمی برای او صادر نشده است.

افتخاری: هنوز حکمی نگرفته ام

به گزارش ورزش سه، افتخاری در حاشیه تمرین امروز استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

 


هنوز سرپرست نیستم


هنوز سرپرست نیستم، حکم نگرفتم. در حال طی شدن تشریفات اداری است. هیات مدیره صورت جلسه کرده برای مجمع تا صدور حکم صورت بگیرد. در مدتی که معرفی شدم دنبال کارهای داخلی باشگاه بودم و اینکه به تیم سر و سامان بدهم.

 

 


می خواهیم تمرینات استقلال را به زمین امام رضا ببریم


تمرین کردن تیم بزرگسالان در کمپ باعث اعتراض همسایه‌ها به سر و صداهای موجود در تمرین می‌شد. به همین دلیل دنبال محل برگزاری تمرین در ورزشگاه امام رضا هستیم. بحث اول ما در مورد کمپ هم این بود که چمن را در اختیار تیم پایه‌ها بگذاریم، اما چون سکو دارد می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی را در اینجا برگزار کنیم. علیرضا منصوریان اعلام کرد که من سالن بدنسازی، دفتر و می‌خواهم. ما سه میلیارد اعتبار برای ورزشگاه امام رضا گرفتیم و باید اعلام کنند چه زمانی ورزشگاه امام رضا آماده می‌شود.

 

 

 

شهرداری باید ورزشگاه امام رضا را بازسازی کند


آن ورزشگاهی نبود که بشود از آن استفاده کرد و پیشنهاد دادیم که شهرداری آنجا را بازسازی کند و شهرداری منطقه 18 مکلف شد آنجا را بازسازی کند. اگر تیم اصلی استقلال بخواهد در آن ورزشگاه تمرین کند چون مسکونی است صدای همسایه ها در می آید.

 

 

 

برای منصوریان فرق ندارد تیمش کجا  تمرین کند


ورزشگاه چمنش مناسب نیست و باید چمنش درست شود. سکو دارد و می شود بازی های تدراکاتی را آنجا انجام داد. برای منصوریان هم فرق نمی کند کجا تمرین کند او  امکانات می خواهد مثل سالن بدنسازی و استخر و سونا و... آنجا امکاناتش بیشتر است.امروز سه میلیارد اعتبار گرفتیم برای آنجا که شهرداری کارهایش را انجام دهد. من خودم با مسئولین شهرداری جلساتی را برگزار می کنم که همه چیز مشخص شود و بدانیم که از کی کارمان را شروع می کنیم.

 

 

 

موضوع حق امضا دو سه روز حل می شود


این مشکل دو سه روزه حل می شود. خودمان فرصت نکردیم که در هیات مدیره بنشینیم. درست روزی که هیات مدیره داشتیم وزیر به تمرین آمد و ما هم ناچار شدیم به تمرین بیاییم و جلسه نیمه کاره ماند. در هفته آینده جلسه ای خواهیم داشت که کارهای نیمه تمام را می کنیم. حکم من هم نامه اش رفته به مجمع و پروسه ای دارد که چند روز طول می کشد. شما خودتان از آقای وزیر پرسیدید که چه زمانی حکم سرپرستی افتخاری به مدیرعاملی تغییر می کند ایشان گفت همین الان هم مدیرعامل هستند. اما برای امضای اسناد مالی و تعهد آور باید این حکم صادر شود.

 

 

 

پیگیر کار فوتسال هستم


من فعلا در فوتسال مسئولیت دارم تا حکم کفاشیان هم صادر شود. پیگیر کار فوتسال هم هستم و توانستیم پخش مستقیم بازی ایران ازبکستان در مشهد را بگیریم با مشهد هماهنگی کردیم هتل و سالن و اسپانسر گرفتیم و تیم ملی هم که از تایلند بیاید می تواند از این فرصت استفاده کد و بازیکنانش را محک بزند و ترکیب اصلی اش را پیدا کند. چند بازیکن مصدوم هم داشتیم و بازیکنانی که نتوانستند با تیم بروند و برای جام جهانی می رسند.

 

 

 

چرا باید منصوریان را برکنار کنیم؟


ما خودمان این کاره هستیم و تازه به این شغل نرسیدیم. هیچ کجای دنیا اینطوری نیست که یک مربی را بیاورند و یکی دو ماه فرصت بدهند و نتیجه نگرفت ردش کنند برود. ایشان وقتی آمد تغییرات زیادی داشتیم و مدیریت باشگاه هم این تغییرات را تائید کرد. انسجام تیم از دست رفت و خوشبختانه در این تعطیلات تیم دارد کارش را می کند تا  به انسجام لازم برسد و یکی دو بازیکن هم مطرح است که به تیم اضافه شود. اما کلا معتقدم که منصوریان می تواند با تیم نتیجه بگیرد. چه دربی را ببریم یا ببازیم منصوریان سر جایش هست.

 

 


من باید در مورد منصوریان تصمیم بگیرم


زمانی هم مقامی نیست که در این باره صحبت  کند. کجای دنیا دیدید که هیات مدیره مصاحبه کنند. مدیرعامل باید تصمیم بگیرد. این مردانه نیست که به خاطر چند نتیجه مربی ای که سابقه خوبی دارد را برکنار کنیم. کاری به کسی ندارم من به عنوان مدیرعامل منصوریان را تا پایان لیگ حمایت می کنم. تا زمانی که من هستم تا پایان لیگ از او حمایت می کنم. مگر این که تا پایان لیگ این فرصت هایی که به او داده می شود استفاده نکند بعد یک تصمیی می گیریم. اگر چهار عضو هیات مدیره هم به این نتیجه برسند که او نباشد به من پیشنهاد می دهند و من تصمیم می گیرم.

 

 


امتیاز از استقلال کسر نمی شود

 

این پرونده فعلا کمیته حل اختلاف است اگر از آنجا رد شد می رود کمیته انضباطی و بعد اگر رای صادر شود تازه به ما وقت می دهند که اعتراض کنیم. کارهای حقوقی را بزرگی می کند و مانوسی فر کارهای بین المللی را انجام می دهد. در همین دو سه روزه سه نامه را آقای مانوسی فر اقدام کرده و ما امضا کردیم. اقای مانوسی فر پاسخ نامه های فیفا را تنظیم می کند و حقوقی هم مسائل را رصد می کند اگر حق باشگاه پایمال شود دخالت می کند.

 

 


در جریان جدایی سامره نیستم


در مورد جریان گذشته سامره و دیگران نیستم و نمی خواهم ورود پیدا کنم. سامره هم فعلا نیست و با باشگاه قطع رابطه کرده است. ورمزیار و سامره هر دو استقلالی هستند و باید بنشینیم و بررسی کنیم که نیازهای اینجا چطور برآورده می شود اگر ورمزیار بتواند تامین کند با ایشان ادامه می دهیم. این به عدم ثبات مدیریت خود باشگاه است. اگر باشگاه ثبات مدیریت پیدا کند همه این مسائل را سر و سامان می دهد. در آینده دیگر از این مشکلات در استقلال نخواهید دید. ما داریم بزرگ تر از این ها فکر می کنیم. دنبال این هستیم که باشگاه شرایطی پیدا کند که رضایتمندی هواداران را جلب کند باشگاه را باید توسعه دهیم. در همین کمپ و آکادمی و ورزگشاه امام رضا مشکلات زیادی داریم که باید انها را برطرف کنیم. مطمئن باشید که نقل و انتقالات و آکادمی را هم رصد می کنیم. البته اولویت اول مان بزرگسالان است.

 

 

معلوم نیست در جام جهانی کنار فوتسال باشم


معلوم نیست. هفته آینده تیم ملی با ازبکستان بازی دارد من یک بازی را می روم مشهد کنار بچه ها هستم و اگر باشگاه استقلال بگذارد  جام جهانی را هم می روم. فوتسالیست ها بهم پیام می دهند که حاج آقا بیا دلمان تنگ شده است. کفاشیان هم از طریق فیفا به جام جهانی اعزام می شود.

 


منصوریان یک بازیکن نفت را به ما معرفی کرده است


با پادوانی در حال مذاکره هستیم و داریم کارهای حقوقی اش را انجام می دهیم و منصوریان همین امروز یک بازیکن نفت را به ما معرفی کردند که با او مذاکره کنیم. پادوانی از طریق فیفا حکم آزادی گرفت و دیگر بازیکن سپاهان نیست. البته به خاطر قراردادی که با سپاهان دارد باید رضایت این باشگاه را بگیرد و ما این کار را به خودش محول کردیم و گفتیم برو از سپاهان رضایتنامه ات را بگیرد و بعد بیا با ما قرارداد ببند.

دیدگاه‌ها