کد خبر : 1352519 | 02 شهریور 1395 ساعت 19:20 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: توره باید خودش را ثابت کند

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی قصد دارد تا برای اولین بار در این فصل از یحیی توره، بازیکن ساحل عاجی تیمش در برابر استوا بخارست استفاده کند.

گواردیولا: توره باید خودش را ثابت کند

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد. دیدار رفت در رومانی با 5 گل به سود من سیتی خاته یافت.

 

گواردیولا گفت: "جو هارت و یحیی توره در بازی فردا شب ما شانس بازی کردن دارند. ما با 28 بازیکن تمرین می کنیم و برای من دشوار است که اجازه جدایی به بازیکنی بدهم که لایق بازی کردن در این تیم است. در هفته گذشته بازی های دشواری داشتیم و من ترجیح می دهم از سیستم چرخشی برای بازیکنانم استفاده کنم.

 

 

1137461

 

 

اگر به سلیقه من بود، دوست داشتم در هر بازی از سه، چهار یا پنج بازیکن با چند پست استفاده کنم اما به علت داشتن قراردادهای بلند مدت بازیکنان با باشگاه، این امر امکان پذیر نیست. همچنین، لیگ برتر بسیار فیزیکی است و تحقق این فکر دور از ذهن است".

 

پپ همچنین در مورد حریف فردا شب خود گفت: "برای آنها احترام زیادی قائلم. تا سوت پایان بازی، هیچ کس نمی تواند ادعا کند که از نتیجه باخبر است. تیم من قطعا در این دیدار با جدیت تمام بازی خواهد کرد. برای درک این موضوع، کافیست به فینال لیگ قهرمانان سال 2005 نگاه کنید که میلان با آن همه بازیکن با تجربه، در پایان نیمه اول با 3 گل پیش بود و در انتها چه اتفاقاتی رخ داد".

دیدگاه‌ها