کد خبر : 1352529 | 02 شهریور 1395 ساعت 19:47 | 125.1K بازدید | 0 دیدگاه

بی توجه به شایعات

روز متفاوت مسلمان در پرسپولیس

محسن مسلمان که روز پر حاشیه اى را با توجه به حضور در کمیته اخلاق پشت سر گذاشته بود، شرایط جالبى در استادیوم شهید کاظمى داشت.

روز متفاوت مسلمان در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محسن مسلمان که مدت هاست زیر نظر برانکو ایوانکوویچ بدون توجه به حاشیه ها روى فوتبال خود تمرکز کرده و همین مساله نیز باعث شده تا عملکرد درخشانى در ترکیب این تیم داشته باشد، امروز با احضار کمیته اخلاق مواجه شد.


مسلمان در پایان تمرین نوبت صبح و با اجازه از کادرفنى راهى کمیته اخلاق شد و پاسخگوى مساله مورد نظر آنها شد. طبق شنیده ها اظهارنظر این بازیکن بعد از دیدار با سایپا که به شدت نسبت به شایعاتى مبنى بر حضورش در یکى از رستوران هاى فرحزاد بوده، مساله مورد بحث کمیته اخلاق بوده و مسلمان در این باره توضیحات خود را ارائه داد.


هافبک پرسپولیس بعد از این ماجرا راهى استادیوم شهید کاظمى شد و بدون توجه به حواشى رخ داده مثل دیدارهاى گذشته عملکرد مثبتى از خود به جا گذاشت و این مساله باعث تشویق مداوم هواداران روى سکو شد. مسلمان که بابت اتفاقات رخ داده پیش از فصل درباره طارمى دچار مشکلاتى با لیدرها شده بود، اینبار بعد از هر تشویق آنها به ابراز احساسات شان پاسخ مى داد. مسلمان که به دنبال اثبات این مساله درباره تمرکز کامل خود روى فوتبال بود، این بازى تدارکاتى را نیز کاملا جدى گرفته بود و با جنگندگى و دوندگى و قدرت پاسورى بالایش به مهره اى موثر در نیمه اول براى تیمش محسوب مى شد و در نیمه دوم با توجه به تغییرات گسترده ترکیب این تیم جاى خود را به فرشاد احمدزاده داد.

 


براى پرسپولیس در نیمه دوم  ابوالفضل درویش وند، حامد اقایى، الکسى پلى یانسکى، امین آرام طبع، صادق محرمى، احمد نوراللهى، محمد رحمتى، ساسان انصارى، ولادیمیر پریمیوف، فرشاد احمدزاده و احسان الوان زاده به میدان رفتند.

دیدگاه‌ها