کد خبر : 1352547 | 02 شهریور 1395 ساعت 20:09 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: زیدان یکی از بهترین فصل‌هایم را رقم زد

در آستانه مراسم مرد سال اروپا، کریس رونالدو به تمجید از تاثیر فوق العاده زیدان در رئال مادرید پرداخته است.

رونالدو: زیدان یکی از بهترین فصل‌هایم را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، زیدان در نیم فصل دوم سال گذشته به رئال مادرید بحران زده ملحق شئد و این تیم توانست با زیزو، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

رونالدو گفت: "زیدان، عامل اصلی رقم خوردن یکی از بهترین فصول دوران فوتبال من بوده است. فصل گذشته را اصلا خوب آغاز نکردیم اما خوشبختانه پایان خوشی داشت. معتقدم همه چیز از آمدن زیدان شروع شد.

 

1137490

 

 

ما موفق به فتح لیگ قهرمانان شدیم و من گلهای زیادی به ثمر رساندم. زیر نظر زیدان، من یکی از بهترین سالهای خود را سپری کردم. کافیست به کلکسیون افتخارات من نگاه کنید. بدون شک سال قبل بهترین فصل من بود. قهرمانی با پرتغال در یورو 2016، اتفاقی استثنایی در دوران فوتبال من است".

 

رونالدو به همراه گرت بیل و گریزمان، سه کاندید دریافت جایزه مرد سال اروپا هستند. البته رونالدو تاکید کرد که افتخارات تیمی برای او بسیار ارزشمندتر است.

 

رونالد گفت: "برای من امتیاز بزرگی است که در کنار بیل و گریزمان، کاندیدای دریافت این جایزه هستم. از زمانی که اهدای این جایزه از سوی یوفا آغاز شده است، من همیشه جزو سه نامزد نهایی کسب آن بوده ام.

 

1137491

 

این اتفاق، بیانگر فصل فوق العاده من در سال گذشته است. البته نه فقط از لحاظ شخصی، بلکه در کنار هم تیمی هایم، ما روزهای خوبی را گذراندیم. بردن لیگ قهرمانان با رئال مادرید لذت بخش است.

 

اگر بتوان برنده این جایزه بشوم بسیار خوشحال خواهم شد اما مهم تر از آن، کسب عناوین تیمی با رئال مادرید است.

دیدگاه‌ها