کد خبر : 1352559 | 02 شهریور 1395 ساعت 22:54 | 98.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیاه کاری ایران قبل ار تقابل با قطر

برد دوم تیم ملی در ایتالیا دور از چشم جواسیس!

تیم ملی در آخرین بازی تدارکاتی در اردوی ایتالیا موفق شد تیم زیر 21 ساله های سری B را با چهار گل از پیش رو بردارد و دومین برد متوالی خود را ثبت کند.

برد دوم تیم ملی در ایتالیا دور از چشم جواسیس!

به گزارش "ورزش‌سه"،  نکته بارز این بازی باز هم سیاست های کارلوس کی روش در مخفی نگه داشتن اطلاعات تیمش از دست جاسوسان قطری و چینی حاضر در ایتالیا بود.مربی پرتغالی که در بازی اول نمی توانست جلوی ورود تماشاگران و جاسوسان قطری و چینی را به ورزشگاه شهر Forli بگیرد ابتکار جالبی به خرج داد و در لیست ایران نام هایی را گنجاند که اصلا به اردو دعوت نشده بودند تا این اقدام او بازتاب گسترده ای در محافل داخلی داشته باشد.


اما این بار برای بازی دوم کی روش که مصاف با تیم زیر 21 ساله های سری B را در زمین اصلی کمپ کاورچیانا تدارک دیده بود علاوه بر این که درهای کمپ را به روی همگان بست از انتشار لیست بازیکنانش در رسانه ها هم خودداری کرد تا سیاست حرکت در تاریکی را برای شاگردانش در راه آماده سازی برای ورود به مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در نظر بگیرد.


سیاستی که در دوره قبل جام جهانی مصداق بارزش را در آستانه بازی حساس با کره جنوبی در جدال برگشت به چشم دیده بود. در آن مقطع علیرضا منصوریان آنالیزور وقت تیم ملی با دردسرهای فراوان دو هفته زودتر از کاروان ایران به کره جنوبی سفر کرد و به هر نحوی بود توانست اطلاعات دقیق حریف را برای کی روش به ارمغان بیاورد اما کی روش که دوست نداشت این بار همان بلای منصوریان بر سر کره را جاسوسان قطری و چینی بر سر خودش بیاورند از درج کوچک ترین خبر پیرامون شاگردانش جلوگیری کرد تا با محرمانه ترین تیم وارد کوران مسابقات شود.


حتی سایت های ایتالیایی هم در گزارش های پیرامون بازی دوم تیم ملی مقابل ستاره های زیر 21 سال سری B از انتشار نام بازیکنان ایران خودداری کردند و تنهابه شماره بازیکنان اکتفا کردند چون لیستی در اختیار نداشتند که نام ها را بنویسند. سایت picenotime ایتالیا در گزارش خود آورده است:« ایران بعد از برد 3-0 برابر اسپال دسته دومی این بار ستاره های جوان سری B را نیز گلباران کرد تا با آمادگی کامل گام به بازی های مقدماتی جام جهانی بگذارد». این سایت در گزارشی که از 90 دقیقه بازی انتشار داد بدون این که نامی از بازیکنالن ایرانی حاضر در زمین ببرد تنها به درخشش بازیکن شماره 20 ایران اشاره کرد و نوشت این بازیکن نقش تعیین کننده ای در برد 4-0 ایرانی ها ایفا کرد.


به هرترتیب باید منتظر ماند و دید سیاست پنهان کاری و حرکت در تاریکی کی روش در آستانه مقدماتی جام جهانی 2018 چه نتایجی برای تیم ملی مقابل رقبا در پچی خواهد داشت. جایی که ایران روز 11 شهریور ماه مقابل قطر استارت خود در این ماراتن طولانی مدت و طاقت فرسا را خواهد زد تا دومین جام جهانی متوالی اش را با مربی پرتغالی تجربه کند آن هم با تیمی پوست انداخته و جوان که می تواند حرف های زیادی در دنیای فوتبال داشته باشد.

دیدگاه‌ها