کد خبر : 1352615 | 03 شهریور 1395 ساعت 10:26 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیل: سال 2016 را هیچگاه فراموش نمی‌کنم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید مدعی شد که هیچگاه سال 2016 را فراموش نخواهد کرد.

بیل: سال 2016 را هیچگاه فراموش نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره رئال مادرید در طول سال 2016 موفقیت های زیادی در عرصه ملی و باشگاهی به دست آورد. او موفق شد به همراه تیم ملی ولز به یورو 2016 صعود کند و در یورو نیز با درخشش او و رمزی، ولز توانست تا نیمه نهایی رقابت‌ها بالا بیاید. او در رده ی باشگاهی نیز با رئال برای دومین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و در نهایت توانست در لیست 3 نفر نهایی بهترین بازیکنان اروپا قرار بگیرد. حال ستاره ولزی مدعی شد که امسال را هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

 

1121320

 


او گفت:"  قرار گرفتن در بین 3 نفر نهایی یک افتخار بزرگ است. اینگونه افتخارات با تلاش یک نفره به دست نمی‌آید بلکه آن را مدیون هم تیمی‌هایم هستم،‌هم در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی. آنها هم بخشی از این افتخار هستند. بردن چمپیونزلیگ با رئال مادرید بهترین اتفاق فصل گذشته من بود. فصلی طولانی برای ما بود ولی سخت جنگیدیم  و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. برای من فصل بسیار خوبی بود،‌هم با باشگاه و هم با تیم ملی که یورو را سپری کردیم و هیچگاه امسال را فراموش نخواهم کرد."


بیل درباره قرار گرفتن در جمع 3 بازیکن برتر اروپا گفت:" گرفتن این عنوان فوق‌العاده خواهد بود ولی دوست دارم روی دستاوردهایم برای تیم تمرکز کنم. اگر این عنوان را ببرم فوق‌العاده است ولی تیم برایم اولویت دارد."

دیدگاه‌ها