کد خبر : 1352619 | 03 شهریور 1395 ساعت 10:43 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

ال گیلانویی که ارزش دیدن دارد

ال گیلانوی جدید در راه است. این بار یک پای میدان سپیدرود است. سپیدرودی که به نظر می رسد یکی دو دهه ای بود در لیگ 3 – 2 و البته در مقطع کوتاهی در لیگ یک روزگار می گذارند و شاید جوان فوتبالی امروز به خاطر نداشته باشد این دو تیم آخرین بار کی با هم بازی کرده اند.

ال گیلانویی که ارزش دیدن دارد

به گزارش "ورزش سه"، فردا ورزشگاه پیر انزلی زودتر از ساعت 17:30 پذیرای فوتبالدوستان گیلانی خواهد بود. اگر چه طرفداران قوی سپید خزر از سقوط تیم ملوان به لیگ یک ناراحت و دلزده از فوتبال هستند اما عشق به ملوان فراموشی شدنی نیست. حضور آنها در بازی های ابتدایی ملوان خیلی پر رنگ نبوده که به خاطر همین دلزدگی از سقوط بوده اما بازی با سپیدرود بهانه خوبی است که آنها یک بار دیگر اجتماع باشکوهی را در استادیوم تختی تشکیل دهند! برای سپیدرودی ها هم بازگشت به لیگ یک وصف بر انگیز است. دوباره در تیراس نگاه ها قرار گرفته اند و از همه مهمتر بازی با ملوان می تواند برای آنها یادآور خاطرات خوب گذشته باشد.


یادش بخیر. در گذشته این دو تیم که با هم بازی می کردند یک هفته ای پیش از بازی در کوچه و خیابان و در قهوه خانه ها بحث این بازی بود. کری خانی آن قدر دغ بود که پدربزرگ ها هم برای هم کری می خواندند و با نوه های خود به استادیوم می رفتند. کری خوانی حتی به بازار دستفروشان هم می کشید. دستفروشان یک بار محصول خود را برای فروش فریاد می کشیدند و یک بار نام سپیدرود یا ملوان را.


وزن ستاره های دو تیم آن قدر سنگین بود که روز دربی حتی آنهایی که فوتبال هم دوست نداشتند پای این بازی می نشستند.


سپیدرود که قدمتی طولانی تر از استقلال رشت داشت پای به پای ملوان می آمد اما مشکلات مالی جایی نفس این تیم را برید و موجب شد از حرکت بایستد. و امروز هم که سپیدرود به لیگ یک آمده دغدغه مالی دارد. هر چند این حضور آن قدر شیرین بوده که فعلا بازیکنان حرفی از مشکلات مالی نمی زنند و در سه هفته  ابتدایی هم در قامت یک مدعی ظاهر شده اند.


ملوان است و محمد مایلی کهن. تیم جوان شده. جوانانی که بی شک در آینده ستاره خواهند شد. مثل مازیار زارع و پزمان نوری. اما در آنسوی میدان سپیدرود چند بازیکن باتجربه را در ترکیب دارد. مثل پویا نزهتی که قبلا در ملوان بوده. محمد رضا مهدوی، حسین کعبی و... این دوئل یک دوئل دیدنی خواهد شد. این نبرد ارزش دیدن دارد.

دیدگاه‌ها