کد خبر : 1352644 | 03 شهریور 1395 ساعت 12:00 | 85.7K بازدید | 1 دیدگاه

نتوانستم روی حرف علی آقا حرف بزنم

خداداد: آقای نکونام! کاش روی حرفت می‌ماندی

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد باید به خاطر حفظ آبروی فوتبال ایران مقابل ستارگان لالیگا بازی کنند.

خداداد: آقای نکونام! کاش روی حرفت می‌ماندی

خداداد عزیزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره اینکه راضی شد به بازی ستارگان برود، انصراف برخی ستاره ها از حضور در این مسابقه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:


پای آبروی فوتبال وسط بود
باید درباره حرف و حدیث هایی که پیش آمد، توضیحاتی ارائه دهم. وقتی آن مسائل را مطرح کردیم، جواد نکونام از حضور در مسابقه انصراف داد. محمدرضا مهدوی با من تماس گرفت و گفت قضیه چیست؟ به او گفتم اگر جواد نیاید ما نمی توانیم حضور پیدا کنیم. او خواستار راهکار شد و من هم پاپیش گذاشتم تا نکونام را راضی به حضور کنیم. یاریار با علی پروین هم صحبت کرده بود و همین ها را گفته بود. ما فهمیدیم که این تیم در حال حضور در تهران است و به نوعی پای آبروی فوتبال ایران نیز وسط بود.


جواد راضی شده بود
به نکونام زنگ زدم، او گفت هرچی شما بگویی، گفتم جلسه ای با یاریار و علی پروین و چند نفر دیگر می گذاریم تا صحبت کنیم. به رستوران تاج محل رفتیم و باهم ناهار خوردیم. درباره همه دلخوری ها صحبت شد. نکونام هم حرف هایش را زد. در پایان تصمیم گرفتیم که این بازی مسابقه خداحافظی نکونام نباشد و ستاره های لالیگا و ستاره های ایران به مصاف یکدیگر بروند. در تاریخ 21 آبان ماه نیز یک بازی برای خداحافظی جواد بین یاران نکونام و ستارگان فوتبال جهان برگزار شود. البته قرار شد نکونام روز پنجشنبه در بازی حضور پیدا کند. خودش هم پذیرفت.

 

1137578


نکونام پای حرفش نایستاد
بعد از جلسه با نکونام صحبت کردم و به او گفتم جواد مشکلی نداری؟ او گفت نه و روز پنجشنبه می آیم. بعدا فهمیدم روی اینستاگرامش مطلبی گذاشته که حضور پیدا نمی کند. آقای نکونام! شما که می خواستی نیایی، همانجا درجلسه اعلام می کردی! حالا که من به علی آقا زنگ زدم و از او خواستم باشد، چرا کنار کشیدی؟ شما کاپیتان تیم ملی بودی، باید پای حرفت بایستی. دیروز علی پروین به من می گوید: «خداداد بگویم خدا چه کارت نکند؟»، من الان رودربایستی علی آقا مانده ام و نمی دانم چه کنم. البته نکونام خودش باید تشخیص دهد که چه کاری انجام دهد و حتما دلیلی برای خودش دارد اما کاش همان ابتدا می گفت که این مسائل پیش نمی آید.


خداداد از دهانش حرف می زند
ما در ورزش خود لقب پهلوان را به ورزشکاران می دهیم. برای یک ورزشکار اعتبار و حرف و مرامش مهم است. خداداد عزیزی وقتی حرفی زده، دیگر زده و پای حرفش می ایستد. حرف ما باید از دهانمان در بیاید. حالا که این شرایط پیش آمده، چون قول داده ام، پای قولم می ایستم و اگر هیچ کس هم نیاید، من می روم. چون نمی توانم به علی آقا بگویم من نمی آیم. او لیست داده، حتما برخی نفرات از یادش رفته و جا افتاده اند اما به هر حال ما دیروز تمرین کردیم.


نمی توانم حرف پروین را زمین بزنم
متاسفانه بزرگترین ایرادی که ما فوتبالیست ها داریم، عدم اعتماد به یکدیگر است. مگر ما چند علی پروین داریم؟ وقتی علی آقا می گوید بیا، باید برویم. اگر علی دایی تک است، علی پروین هم تک است. من نیازی به پاچه خواری علی پروین ندارم و دوستی و رفاقتی نیز با او ندارم اما نمی توانم حرف او را به عنوان بزرگتر خود زمین بزنم. به احترام پروین فردا به میدان می روم.


اگر از چیزی خبر دارند، به ما هم بگویند
برایم جالب است که برخی گفته اند حرف و حدیث زیاد است و نمی آیند. خب اگر چیزی می دانند، به ما هم بگویند تا بدانیم چه خبر است. من فکر می کنم هیچ حرف و حدیثی نیست و دیگر باید برای آبروی فوتبال ایران مقابل ستارگان لالیگا به میدان برویم.


علی آقا می گفت ببازیم، من می دانم با تو
دیروز علی آقا کاری با ما کرد که تمام بدنمان گرفته است! او 80 دقیقه فوتبال پرفشار گذاشت، هرچه گفتیم علی آقا! 45 سالمان است، گوشش بدهکار نبود! دیروز به من می گفت: «خداداد! اگر این دفعه هم ببازیم، من می دانم با تو». انشاءالله که بازی زیبایی شود و همه لذت ببرند.

دیدگاه‌ها