کد خبر : 1352659 | 03 شهریور 1395 ساعت 13:06 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شرح وظایفم عوض شد، عملکردم بهتر شد

مبعلی: رابطه‌ام با دایی خوب بوده و هست

موثرترین بازیکن حال حاضر لیگ شانزدهم می گوید همیشه ارتباط مناسبی با علی دایی داشته است، او در این باره می گوید چیزی نمانده بود امسال در صبا شاگرد او شوم.

مبعلی: رابطه‌ام با دایی خوب بوده و هست

به گزارش "ورزش سه"، ایمان مبعلی در گفت و گویی مفصل با سایت باشگاه نفت تهران در رابطه با شرایط این روزهای نفتی ها به اظهارنظر پرداخت.

 

این اردو برای نفت لازم بود

 

فکر می کنم با توجه به اینکه تمرینات ما دیر آغاز شد چنین اردویی را لازم داشتیم . در این اردو تمرینات بدنسازی و هوازی خیلی خوب و پر فشاری را برگزار کردیم و تمریناتمان طبق برنامه ارائه شده از سوی کادر فنی با نظم و ترتیب خاصی انجام می شود.


تکلیف باشگاه دیر مشخص شد


متاسفانه تکلیف باشگاه خیلی دیر مشخص شد و نگرانی هایی را ایجاد کرد.جا دارد در اینجا بگویم خیلی خوشحالم تیم نفت با تدابیر مسولان و مالکان جدید در تهران باقی مانده و نامش هم تغییر نکرده است. این اتفاق خیلی مهم و مثبتی است. خیلی از بچه ها نگران باشگاه و تیم نفت بودند اما خوشبختانه همه چیز خوب تمام شد .

 

شک ندارم باز هم نتیجه می گیریم

 

مبعلی درباره نتایج چهار هفته نخست تیم تصریح کرد:اینطور نبود ک اصلا بدنسازی نکرده باشیم .اتفاقا از زمانی که کادر فنی جدید تیم را تحویل گرفت در دو هفته ای که مهلت داشتیم تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و به یک مرز آمادگی نسبی رسیدیم و در سایه تفکرات مربیان و انگیزه و عزم بچه ها نتایج خوبی در شروع لیگ حاصل شد. مهمترین نکته این بوده که روند خوبی داشته ایم و اینطور نبوده که یک بازی خوب باشیم و یک بازی بد و یا در دیداری با شانس و اقبال نتیجه گرفته باشیم .در واقع تیم ما نوسان و فراز و نشیب نداشته و این اتفاق و نشانه های بسیار خوب و امیدوار کننده برای یک تیم است .


تیم یکدست و یک شکلی داریم


ماتیم یکدست و یک شکلی داریم و بازیکنان جدید در این فرصت کم توانسته اند به هماهنگی نسبی و خوبی با سایر نفرات رسیده و تاثیرگزاری خوبی داشته باشند .تجربه نشان داده تیمی که چنین روالی داشته باشد می تواند موفق شود . به همین دلیل هم معتقدم نفت به شخصیت تیمی دست یافته و شک ندارم در هفته های آتی هم نتایج خوبی بدست می آوریم .

 

دایی با هوش خود نفرات خوبی جایگزین کرد

 

برخی بازیکنان اسمی فصل قبل که آزاد بودند و خواهان هم داشتند به تیم های دیگری منتقل شدند.اینکه بسیاری از نفرات نفت به پرسپولیس و استقلال رفتند نشان دهنده وضعیت این تیم بود اما با این وجود این اتفاق کمی نگران کننده بود اما بازیکنان جدید جذب شده عملکرد بسیار خوبی داشته و نشان دادند آقای دایی و کادر فنی حساب شده اقدام به جذب انها کردند.این نشان از هوش علی آقا دارد که نفرات جدید را طوری گزینش کردند که چنین عملکردی حتی در کوتاه مدت داشته باشند و خیلی زود خود را در سیستم جدید و تیم وفق دهند. آنها با تلاش و کوشش زیاد در تیم و تفکرات کادر فنی به خوبی جا افتاده و توانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند .

 

مبعلی چگونه موثرترین بازیکن لیگ شد؟!

 

مبعلی که با سه گل زده در چهار هفته ایتدایی در صدر جدول گلزنان لیگ است از آنجایی که دو پاس گل هم ارسال کرده موثرترین بازیکن لیگ برتر لقب گرفته است. مبعلی درباره درخشش خود گفت :در وهله اول تصور می کنم بواسطه تمرینات فشرده بدنی که در شروع لیگ انجام دادیم با آمادگی بدنی خوبی وارد مسابقات شدیم .علاوه بر آن این موفقیت به تنهایی حاصل نشده و محصول زحمات کل بچه های تبم هست و اگر بازیکنان به من پاس نداده بودند من نمیتوانستم این گل ها را به ثمر برسانم و اگر ارسال هایم منجر به گل نمی شد الان در جمع موثر های لیگ نبودم .


شرح وظایفم تغییر کرد عملکردم بهتر شد


علاوه بر این ها بر این باورم تغییر شرح وظایفم تاثیر بسزایی در عملکردم داشته. علی آقا از من خواسته کمی جلوتر کار کنم و بیشتر در حمله مشارکت داشته باشم و اینطور نیست که مثل گذشته به عقب برگردم.در کل بنده موفیقت کنونی خود را حاصل زحمات بازیکنان و درایت کادر فنی می دانم و همین موجب شده بر خلاف سالهای قبل و اخیر که کم گل میزدم در چهار هفته ابتدایی بتوانم دو پاس گل داده و سه گل بزنم .

 

روی ضربات ایستگاهی خیلی تمرین می کنیم

 

آقای دایی امسال روی ضربات ایستگاهی و کاشته ها اهمیت و تاکید بسیار دارند . حتی ما تمرینات اختصاصی زیادی هم انجام میدهیم . خوشبختانه ایستگاهی زن های خوبی مانند بوعذار , اکبر صادقی , آرش رضاوند ,عزتی،ال کثیر و بچه های دیگرداریم و از سوی دیگر آوراژو میانگین قدی بالای بچه ها موجب شده در ضربات ایستگاهی و کرنرها خطرناک باشیم , برای همین است که 3 گل از 5 گل ما از روی ضربات ایستگاهی در این هفته ها به ثمر رسیده است .

 

وقتی تاثیر گزار هستم که تیم ببرد ,حتی اگر گل نزنم

 

برای من موفقیت تیم از هر چیز مهمتر است حتی از گل زدن و درخشش انفرادی خودم و بهنر شدن عملکردم طبق امار.تیم ببرد و حتی اگر گل نزده باشم و پاس گل نداده باشم فکر می کنم تاثیرگذار بوده ام.این باور و تفکری است که بدون اغراق همه بازیکنان تیم دارند.خوشبختانه رفاقت و همدلی حرف اول را در تیم می زند و همه دست به دست هم داده ایم تا انشاله شاهد سربلندی تیم باشیم.

 

رابطه ام همیشه با علی دایی خوب بود


مبعلی پاسخ جالبی به سوال همکاری با علی دایی در نفت را بطور کلی چگونه می بینی می دهد، او می گوید: به طور کلی بر این باورم حضور علی دایی در نفت و حضور پر رنگ و پرشور اعضای کادر فنی در تمرینات تیم از لحاظ روحی و همچنین فنی تاثیرات خوبی در نفت داشته و روی عملکرد مثبت بچه ها تاثیر داشته است . من هم از گذشته رابطه بسیار خوبی با آقای دایی داشته ام.تا این حد که بگویم چیزی نمانده بود همین امسال با پیشنهادی که داده شد من به صبا رفته و شاگرد علی آقا شوم اما قسمت این بود آقای دایی در نفت مربی ما باشند. حتی زمانی که آقای دایی سرمربی تیم ملی بودند از من دعوت کردند و من عضو تیم ملی شدم و همین دو مورد و نکته کافی است که بدانید رابطه بنده و آقای دایی بسیار خوب است و بسیار خوشحالم که امسال توانسته ام به روزهای اوج برگردم و مهره مثمر ثری برای تیم باشم.

 

ما فوتبالیست ها مدیون رسانه ها هستیم

 

طی مدتی که از مسابقات لیگ گذشته مصاحبه ای نداشتم وترجیح میدادم بخاطرفشردگی مسابقات و وضعیت خاص تیم و باشگاه تمام تمرکزم روی مسائل فنی و تیم باشد.بطور کلی علیرغم موفقیت کسب شده و درخواست برخی دوستان رسانه ای مصاحبه ای انجام ندادم. به همین دلیل اگر پاسخگوی برخی از دوستان رسانه ای نبودم پوزش می طلبم. خوشبختانه همواره تعامل خیلی خوبی با رسانه ها داشته و معتقدم ما فوتبالیستها بخشی از موفقیت ها و محبوبیت نسبی خود را مدیون خبر نگاران ،عکاسان و گزارشگران هستیم .اگر انها حرف ها و عملکرد ما را منعکس نکنند ما دیده نمیشویم و عملکردمان هم بازتابی نخواهد داشت. جا دارد از طریق سایت باشگاه نفت تهران از زحمات اهالی رسانه تشکر ویژه کرده و عنوان نمایم که من و همه اعضای تیم قدردان زحمات اهالی رسانه هستیم . بنده نیز با برخی از اهالی رسانه بالای 15 سال است رفاقت نزدیک دارم و این قشر زحمتکش را به احترام یاد می کنم و وظیفه خود می دانم از انها تشکر نمایم.

دیدگاه‌ها