کد خبر : 1352675 | 03 شهریور 1395 ساعت 14:30 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی‌ در مورد دربی نداریم

محسن کریمی: زندگی من کاملا سالم است

هافبک جوان آبی‌ها اعتقاد دارد تعطیلات لیگ در بهترین زمان برای استقلال اتفاق افتاده است.

محسن کریمی: زندگی من کاملا سالم است

محسن کریمی در این‌باره به "ورزش سه" می‌گوید: ما مشکل آنچنانی نداریم اما به هرحال نفراتی که به استقلال آمدند باید با فضای این تیم بیشتر آشنا شوند. ما کمی مشکل هماهنگی داریم که باید در تعطیلات لیگ آن را برطرف کنیم.


او ادامه داد: خدا را شکر تعطیلات لیگ در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد و ما فرصت داریم که در این تعطیلات خودمان را آماده بازی‌ها کنیم. مطمئن باشید علیرضا منصوریان کارش را به خوبی بلد است و شرایط ما خیلی بهتر می‌شود.


هافبک استقلال در مورد مصدومیت‌های پیاپی‌اش هم می‌گوید: چه بگویم، تمام مصدومیت‌های من از بعد از اردوی تیم‌ملی شروع شد. من بعد از اردوی تیم‌ملی عضله همسترینگم پاره شد و هر بار که آمدم آماده بازی‌ها شوم دوباره مصدوم شدم.


او در پاسخ به این سوال که آیا از این مصدومیت‌ها خسته نشده است هم گفت: به هرحال این مصدومیت‌ها برای هر بازیکن جوانی خسته‌کننده است، در مورد من حرف‌هایی می‌زنند و می‌گویند که شاید زندگی سالمی ندارم اینقدر مصدوم می‌شوم اما اینطور نیست کسانی که محسن کریمی را می‌شناسند می‌دانند که من اصلا اهل حاشیه نیستم و الان هم پدر و مادرم کنارم زندگی می‌کنند.


محسن کریمی ادامه داد: خیلی‌ها هم می‌گویند من از نظر بدنی ضعیف هستم ولی باید بگویم که در تمرینات پیش فصل بدنسازی عالی‌ای انجام دادم و همه دیدند که چقدر آماده بودم. فکر می‌کنم خواست خدا بوده که من مصدوم شوم ولی با قدرت به کارم ادامه می‌دهم و به حواشی‌ای که وجود دارد توجهی نمی‌کنم.


هافبک استقلال در مورد نگرانی هواداران این تیم از دربی می‌گوید: به نظر من جای نگرانی وجود ندارد چرا که ما حتما بعد از تعطیلات تیم بهتری می‌شویم. شک نکنید در دربی هم نتیجه خوبی می‌گیریم و با قدرت لیگ را ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها