کد خبر : 1352676 | 03 شهریور 1395 ساعت 14:32 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

برانکو به بازی در تبریز راضی است؟

در حالی که 17 روز به دیدار حساس دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس باقیمانده است، با توجه به عدم آماده سازی یادگار امام، وضعیت میزبانی این دیدار نامشخص است.

برانکو به بازی در تبریز راضی است؟

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی که میزبانی اش را در استادیوم یادگار امام (ره) برگزار می کند در فصل جدید با توجه به آماده سازی این استادیوم قادر به پذیرایی از حریفان نبوده و مشخص نیست در دیدار برابر پرسپولیس وضعیت به چه گونه پیش رود.


تراکتورسازی در دیدارهای قبلی خود در لیگ شانزدهم از حریفان در استادیوم اختصاصی خود که البته فاقد امکانات لازم است میزبانی اش را برگزار کرد و همین مساله باعث شده تا آنها در دیدار با پرسپولیس نیز با توجه به عدم آماده سازی یادگار امام خواهان برگزاری در استادیوم اختصاصی باشند.


با این حال با توجه به باقی ماندن 17 روز به برگزاری این دیدار هنوز وضعیت میزبانی این دیدار نامشخص است و روز گذشته نیز شایعاتی مبنی بر برگزاری دیدار رفت دو تیم در تهران و برگشت در تبریز منتشر شد که برانکو ایوانکوویچ مخالفت ضمنی خود را با این مساله اعلام کرد و شرایط جوی را دلیل این مساله عنوان کرد. در صورتی که دو تیم بخواهند با جابجایی برنامه، دیدار برگشت را در تبریز برگزار کنند، پرسپولیس باید در سرمای تبریز راهی یادگار امام شود و مسلما این مساله برای آنها سخت خواهد بود. البته طبق برنامه کنونی استقلال فردای دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس باید در استادیوم آزادی پذیرای ماشین سازی باشد و بعید است که مسوولان این استادیوم اجازه برگزاری دو دیدار پرفشار را در فاصله کمتر از 24 ساعت بدهند.


با این حال برانکو ایوانکوویچ در حال حاضر مخالف سرسخت برگزاری دیدار دو تیم در تهران و البته استادیوم اختصاصی تراکتورسازی با توجه به حواشی احتمالی است و نمی خواهد تیمش تحت فشار عوامل بیرونی قرار گیرد. جدال این دو تیم همیشه با حواشی فراوانی مواجه بوده و مسلما برگزاری آن در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی با توجه به عدم وجود امکانات و مشکلات امنیتی دردسرساز خواهد شد و برانکو ایوانکوویچ نمی خواهد تیمش را با مشکل مواجه کند و باید دید در ادامه چه شرایطی به وجود خواهد آمد و چه تصمیمی در خصوص این دیدار و میزبانی آن اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها