کد خبر : 1352690 | 03 شهریور 1395 ساعت 15:15 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با یوفا

رونالدو: امسال به دنبال فتح دودسیما هستیم

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با یوفا در مورد اهداف خودش و رئال مادرید در فصل جاری سخن گفت.

رونالدو: امسال به دنبال فتح دودسیما هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بهترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت. او با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و در یورو 2016 نیز همراه تیم ملی پرتغال عنوان قهرمانی را جشن گرفت. فوق ستاره رئال در بین سه نامزد نهایی بهترین بازیکن فصل اروپا نیز قرار دارد و در این راه رقیبانی چون بیل و گریزمان را پیش رو دارد.

 

 

1137607

 

 

رونالدو در مصاحبه با یوفا در مورد فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته گفت:" باورنکردنی بود. یک بار دیگر مقابل اتلتیکو بازی کردیم که به اعتقاد من شایسته قهرمانی نیز بود. اتلتیکو تیم بزرگی است اما در فینال ما بهتر بودیم هرچند که سرنوشت بازی به پنالتی ها و شانس کشیده شد. فینال کاملی بود برای یک فصل بسیار دشوار."

 

رونالدو در مور اهداف خود و رئال در فصل جاری گفت:" فصل گذشته بهترین فصل فوتبالی من بود و دو قهرمانی باارزش کسب کردم. امسال نیز حضور با رئال در لیگ قهرمانان برای من یک افتخار بزرگ است. لیگ قهرمانان بیشترین اعتبار را در رده باشگاهی دارد و هدف من این است تا بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت شوم. می خواهم با رئال برای دوازدهمین بار قهرمان این جام شده و دودسیما را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کنیم."

دیدگاه‌ها