کد خبر : 1352740 | 03 شهریور 1395 ساعت 19:02 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرار ستاره برزیلی در حین بازی آسیایی؛

والیبالیست‌های ملی‌پوش در امان‌اند

با انتشار خبر وقوع زلزله در میانمار تمام ایران نگران ملی‌پوشان تیم والیبال بانک سرمایه شده‌اند که در آنجا مشغول بازی‌های آسیایی هستند، اما آخرین خبر سلامتی کامل والیبالیست‌ها بوده است.

والیبالیست‌های ملی‌پوش در امان‌اند

به گزارش "ورزش سه"، وقوع زلزله 6.8 ریشتری در مرکز میانمار تمام ایرانی‌های پیگیر ورزش را نگران سلامتی والیبالیست‌های ملی کرد. تیم بانک سرمایه در حال حاضر برای انجام بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا در این کشور به سر می‌برد و انتشار این خبر برای لحظاتی نگرانی‌هایی را به وجود آورد اما آخرین خبر سلامتی تمام بازیکنان بوده است.


شدت این زلزله بیشتر به شهرهای حاشیه‌ای مرکز میانمار لطمه وارد کرده است و پس‌لرزه‌هایی در محل اسکان تیم بانک سرمایه اتفاق افتاد. بازیکنان این تیم نزدیک به سالن مسابقه بوده‌اند که شهر شروع به لرزیدن کرده است. بدون هیچ اتفاق نگران‌کننده‌ای آنها به سالن رسیده‌اند و بازی خود را به انتها رساندند. به هنگام انجام بازی قبل از دیدار بانک سرمایه زمین لرزش خفیفی داشته است که ویسوتو ستاره سابق تیم‌ملی برزیل که حالا در تیم‌های آسیایی بازی می‌کند، از زمین فرار کرده است تا خطری متوجه او نشود اما فورا پس از اینکه مشخص شد خطری مسابقات بازیکنان را تهدید نمی‌کند اوضاع به حالت طبیعی بازگشت.

دیدگاه‌ها