کد خبر : 1352762 | 03 شهریور 1395 ساعت 18:40 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه حل های بارسا در صورت عدم جذب مهاجم

پابلو آلکاسر، مهاجم والنسیا آخرین نامی بود که به عنوان مهاجم، برای خط حمله بارسلونا مطرح شده است.

راه حل های بارسا در صورت عدم جذب مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان امسال، مهاجمان زیادی در لیست خرید این تیم قرار داشتند. اما اگر در نهایت بارسلونا نتوانست بازیکن جدیدی به لیست خود اضافه کند، این شش بازیکن می توانند نقش مهاجم چهارم بارسا را بازی کنند.

 

1- آردا توران

در دوران غیبت نیمار، آردا توران در این پست بازی کرد و نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرد. احتمالا، او اولین گزینه بارسا در صورت غیبت یک ضلع از اضلاع هجومی این تیم است.

 

1132758

 

2- دنیس سوارز

اگرچه لوییس انریکه، این بازیکن سابق ویارئال را به عنوان هافبک هجومی جذب کرده است، اما تجربه نشان داده که او قادر است به عنوان یکی از 3 بازیکن هجومی تیمش به مدان برود.

 

3- رافینیا

لوییس انریکه، به توانایی های رافینیا در خط حمله کاملا واقف است. زمانی که این بازیکن به صورت قرضی در سلتاویگو توپ می زد، همیشه به عنوان یکی از سه ضلع هجومی تیمش به میدان می رفت.

 

4- آندرس اینیستا

اگرچه اینیستا همیشه توانایی های خود را به عنوان یک هافبک خلاق بروز داده است، اما با توجه به قدرت انطباق پذیری بالای او، تصور او به عنوان یکی از سه مهاجم بارسلونا خیلی هم دشوار نیست.

 

1129916

5- آندره گومس

البته احتمالا استفاده از ستاره سابق والنسیا به عنوان یکی از ارکان هجومی، کمی ریسک پذیر خواهد بود زیرا او تا به حال تنها یک بار، آنهم در جریان پیروزی 1-2 والنسیا برابر بارسلونا در فصل قبل، در این پست به میدان رفته است.

 

6- آلکس ویدال

قبل از انتقال الکس ویدال به منطقه چپ خط دفاعی، او در گذشته در پست وینگر به میدان می رفت و انریکه می تواند همانند فصل قبل در مواقع بسیار ضروری، از این بازیکن 27 ساله استفاده کند.

دیدگاه‌ها