کد خبر : 1352772 | 03 شهریور 1395 ساعت 20:15 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

بانک سرمایه مقابل نماینده مالزی به برتری رسید

تیم والیبال بانک سرمایه در هیاهوی زلزله میانمار در دومین مسابقه خود موفق به شکست تیم مالزی شد.

بانک سرمایه مقابل نماینده مالزی به برتری رسید

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاگردان مصطفی کارخانه بعد از برد بازی اول مقابل قزاقستان ، عصر امروز بازی آسانی برابر مالزی داشتند.

 

سرمربی تیم بانک سرمایه هم امروز به شاگردان المپیکی اش استراحت داد تا تیم دوم هم بازی کند و آماده شود. به جز مهدوی ، علی جلالی، چاچیچ، علی شفیعی، قاسم کارخانه و فرهاد ظریف ست اول به جای ملی پوشان در ترکیب شروع بازی بودند.

 

در حالی که امروز زلزله شدید رانگون پایتخت میانمار را لرزاند و حتی بازی بین امارات و قطر را هم متوقف کرد  و حتی همه در تهران نگران شده بودند، اما شاگردان مصطفی کارخانه در کمال آرامش بازی کردند.

 

بانکی ها ست اول را ۲۵ بر ۲۲ بردند. در ست دوم اما بازی نزدیک تر شد و کارخانه عادل غلامی را به زمین فرستاد. این ست هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ تمام شد. در ست سوم مصطفی کارخانه جای لوکاس ژیگالدو را با مهدوی عوض کرد. با اینکه تیم مالزی خیلی تلاش کرد با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ باخت. بعد از بازی اما بازار عکس یادگاری بازیکنان مالزی با ملی پوشان المپیکی بانک سرمایه داغ داغ بود. بانک سرمایه حالا با دو برد و ۶ امتیاز صدرنشین گروه چهارم رقابتهای قهرمانی باشگاه های آسیاست.

دیدگاه‌ها