کد خبر : 1352822 | 04 شهریور 1395 ساعت 09:48 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

اروپا در انتظار قرعه کشی لیگ قهرمانان

ایرانی‌ها در سید 4 منتظر غول‌های قاره

با مشخص شدن چهره 32 تیم حاضر در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان اروپا حالا همه در انتظار برگزاری قرعه کشی این مسابقات هستند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دیشب با بسته شدن پرونده پلی آف لیگ قهرمانان اروپا 32 تیم حاضر در این مسابقات مشخص شدند که یوفا بلافاصله سیدبندی تیم های حاضر را برای قرعه کشی امشب اعلام کرد جایی که ایرانی های حاضر در این تورنمنت معتبر همگی با قرار گرفتن در سید 4 مسابقات در انتظار گروهی دشوار با رقبای بزرگ هستند.


روستوف که سردار آزمون و سعید عزت الهی دو ملی پوش جوان ایرانی را در اختیار دارد با نتیجه ای که برابر آژاکس به دست آورد یک شبه ره صد ساله را در اروپا طی کرد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت تا آخرین تیم حاضر در سید چهارم لقب بگیرد تا گروه دشوار و سختی انتظار نایب قهرمان روسیه را بکشد.


همچنین دیناموزاگرب با هدایت زلاتکو کرانچار و در اختیار داشتن علی کریمی دیگر بازیکن جوان ایرانی توانست در ماراتن 120 دقیقه ای برای سالزبورگ اتریش جواز صعود به مرحله گروهی را برای چندمین سال متوالی به دست آورده و موفقیت بزرگی برای طرفدارانش رقم بزند نیز همچون روستوف در سید چهارم قرار گرفت تا آنها نیز در انتظار مصاف با غول های اروپایی باشند.


قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 20:30 دقیقه امشب در زوریخ سوئیس برگزار می شود تا تیم های حاضر رقبای خود را بشناسند. تورنمنتی که از اوایل شهریورماه آغاز می شود و بعد از سال ها حضور ایرانی ها می تواند جذابیت خاصی به آن ببخشد.

 

1137748

دیدگاه‌ها