کد خبر : 1352843 | 04 شهریور 1395 ساعت 11:08 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

چشمان کی روش در دوحه

قطر – تایلند؛ آخرین محک عنابی‌ها

امشب آخرین بازی تدارکاتی قطر پیش از سفر به تهران در دوحه برگزار می شود جایی که چشمان سرمربی تیم ملی هم به آن دوخته شده است.

قطر – تایلند؛ آخرین محک عنابی‌ها

به گزارش "ورزش‌سه"،  قطر که تدارک گسترده ای برای حضور موفق در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه دیده امشب در آخرین بازی دوستانه خود قبل از سفر به تهران مقابل تایلند به میدان خواهد رفت.


به نوشته روزنامه الوطن کارنو سرمربی اروگوئه ای قطر این بازی را جدی ترین محک شاگردانش قبل از سفر به ایران قلمداد کرده و مدعی شد مصاف امشب این فرصت را به او و شاگردانش می دهد تا تمامی اهداف و برنامه های تاکتیکی خود را مقابل حریفی قابل احترام به نمایش بگذارند و با آمادگی کافی وارد انتخابی جام جهانی شوند.


پیش از این قطر با تیم هایی همچون آلبانی، رئال بتیس، عراق، اردن و ... بازی دوستانه برگزار کرده و دو مرحله اردوی اروپایی هم در اتریش و سوئیس داشته تا خود را به آمادگی ایده آل برساند. قطر در اولین بازی مقدماتی جام جهانی روز 11 شهریور ماه در تهران مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد.


کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که در حال حاضر در اردوی ایتالیا به سر می برد با هماهنگی فدراسیون فوتبال نمایندگان خود را برای آنالیز اولین حریف ملی پوشان به دوحه فرستاده تا به اطلاعات دقیق حریف خود پی ببرد.

دیدگاه‌ها