کد خبر : 1352853 | 04 شهریور 1395 ساعت 11:55 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

پشت پرده اقدامات ضد جاسوسی کی‌روش

ترکیب تیم ملی تغییر می‌کند؟!

اقدامات ضدجاسوسی سرمربی تیم ملی در اردوی ایتالیا این شائبه را رقم زد که ایران در مقدماتی جام جهانی تغییراتی در ترکیب اصلی خواهد داشت.

ترکیب تیم ملی تغییر می‌کند؟!

به گزارش "ورزش‌سه"،  کارلوس کی روش در اردوی تیم ملی در ایتالیا دو بازی تدارکاتی برای شاگردانش برابر رقبای نه چندان قدرتمند ترتیب داد که ماحصل این بازی ها دو برد پرگل بود. نکته جالب این دو بازی به پنهان کاری های مربی پرتغالی برمی گشت جایی که نه اطلاعاتی از لیست بازیکنان ایران در اختیار رسانه ها قرار گرفت و نه تصاویری منتشر شد و اگر هم این اتفاق در بازی نخست برابر اسپال افتاد با نام های جعلی و شماره پیراهن های اشتباهی بود!


در این که چرا کی روش سیاست حرکت در تاریکی و پنهان کاری آن هم در این برهه که با پیشرفت تکنولوژی دیگر نمی توان جلوی درز اطلاعات محرمانه را گرفت، در پیش گرفت پاسخ ها و گمانه زنی های زیادی انجام شد گرچه بیشتر این گمانه زنی ها به احتمال ایجاد تغییرات در ترکیب تیم ملی به نسبت بازی های مرحله قبلی برمی گشت.


کارلوس همواره در تمام سال هایی که در ایران بوده کمترین تغییرات را برای تیم هایش در مسابقات مختلف در نظر گرفته که دلیل اصلی آن هم برمی گشت به نبود نفرات جانشین مناسب در روی نیمکت اما حالا که با پوست اندازی در تیم ملی در هر پست شاهد حضور چند جوان آماده و با انگیزه هستیم ایجاد تغییرات زیاد کار سختی نیست به خصوص که حریفان ایران تصور می کنند این تیم با همان ترکیب قبلی به میدان خواهد رفت.


فرض را براین بگیریم که سیاست کی روش برای پنهان کردن همین تغییرات برابر جاسوسان قطر و چین بوده این سئوال پیش می آید که در ترکیب اصلی تیم ملی چند جابه جایی صورت خواهد گرفت؟ اولین تغییر به نظر درون دروازه خواهد بود جایی که علیرضا بیرانوند گزینه شماره یک برای ایستادن در ترکیب اصلی و پرکردن جای خالی علیرضا حقیقی ناآماده خواهد بود. در خط دفاع بعید به نظر می رسد تیم ملی تغییری داشته باشد و ترکیب چهار نفره رضائیان، سیدجلال، منتظری و حاج صفی به میدان خواهند رفت مگر این که میلاد محمدی به این ترکیب اضافه شود.


در پست هافبک دفاعی بازگشت آندو به روزهای خوب این نوید را می دهد که کاپیتان اول تیم ملی در کنار سعید عزت الهی به میدان برود و نفراتی مثل امید ابراهیمی و کامیابی نیا نیمکت نشین شوند.جلوی این دو نفر جهانبخش آماده و سرحال وینگر راست خواهد بود و وحید امیری هم وینگر چپ خواهد بود گرچه مهدی ترابی هم این شانس را دارد که وارد ترکیب شود. اشکان دژاگه هم به عنوان بازیکن پشت مهاجم در مرکز قرار خواهد گرفت.


گزینه اول خط حمله هم کسی نیست جزء سردار آزمون که این روزها درخشش بالای او در قاره سبز سرو صدای زیادی به راه انداخته است و جانشین او نیز مهدی طارمی خواهد بود. حالا با این ترکیب باید دید کی روش برنامه های دیگری برای تغییرات و سورپرایز قطر و چین در دو بازی اول مقدماتی خواهد داشت یا نه؟

دیدگاه‌ها