کد خبر : 1352862 | 04 شهریور 1395 ساعت 12:32 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرانچار: در رختکن اشک شوق ریختیم

سرمربی تیم دینامو زاگرب کرواسی پس از صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با حذف سالزبورگ اتریش گفت: این صعود یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دوران مربیگری‌ام است.

کرانچار: در رختکن اشک شوق ریختیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم دینامو زاگرب کرواسی بامداد امروز (پنجشنبه) با شکست 2 بر یک سالزبورگ اتریش در ماراتن نفسگیر 120 دقیقه‌ای توانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

 

زلاتکو کرانچار، سرمربی یاران علی کریمی پس از پایان بازی برابر سالزبورگ اتریش گفت: خیلی خوشحال هستیم و در رختکن اشک شوق ریختیم. صعود دینامو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های دوران مربیگری‌ام است.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در طول 90 دقیقه باور داشتم که می‌توانیم گل تساوی را به‌ثمر برسانیم و بازی را به وقت‌های اضافه بکشانیم. در 30 دقیقه تعیین‌کننده پایانی بازی،  برتر از سالزبورگ بودیم و شایستگی پیروزی را داشتیم.

 

کرانچار در خاتمه گفت: باید از هواداران دینامو زاگرب قدردانی کنم که ما را تا آخرین لحظه حمایت کردند و ایمان به موفقیت تیم محبوب‌شان داشتند. شادی بازیکنان با هواداران دینامو یک موفقیت بسیار بزرگ است و مسئولیت ما را در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سنگین‌تر می‌کند.

 

تیم دینامو زاگرب کرواسی در دومین سال متوالی به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد و در شش فصل اخیر این رقابت‌ها چهار بار  به مرحله نهایی راه یافته است. زلاتکو کرانچار سابقه صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1998 میلادی با تیم دینامو زاگرب کرواسی را دارد.

دیدگاه‌ها