کد خبر : 1352870 | 04 شهریور 1395 ساعت 12:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

استوریج: دوست دارم در نوک حمله بازی کنم

دنیل استوریج، مهاجم لیورپول تاکید کرد که از پستی که کلوپ برایش در نظر گرفته راضی نیست و دوست دارد در مرکز خط حمله توپ بزند.

استوریج: دوست دارم در نوک حمله بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"،‌ استوریج در دیدار مقابل برنلی که با شکست 2-0 لیورپول همراه بود، در کناره ها بازی کرد و در دیدار مقابل برتون آلبیون که با برتری 5-0 تیمش همراه بود، در نیمه دوم به میدان آمد و دو گل به ثمر رساند. حال او در مصاحبه با گاردین مدعی شد که بازی کردن در کناره ها را دوست ندارد.

 

1137360

 


او گفت:" البته که برای من سخت تر است در کناره ها بازی کنم. من یک مهاجم نوک هستم . در فوتبال امروز باید انعطاف پذیر بود ولی همه بهترین پست من را می‌دانند. همه می‌دانند در چه پستی از بازی کردن بیشتر لذت می‌برم. من با غریزه ام فوتبال بازی می‌کنم و در میانه زمین این فرصت را دارم که تحرک بیشتری داشته باشم. این کاری است که سال‌ها انجام داده ام. من مثل سیستم اتوپایلت کار می‌کنم. بعضی کارها را انقدر انجام داده ام که اتوماتیک آنها را در زمین پیاده می‌کنم. ولی وقتی در کناره ها هستم، نگران خیلی چیزها باید باشم. بازی کردن در کناره متفاوت است. نوع حرکات و ... . مثل وقتی که مهاجم نوک هستید نمی‌توانید بازی کنید."

دیدگاه‌ها