کد خبر : 1352901 | 04 شهریور 1395 ساعت 15:53 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

پروین: از این بازی استقبال نمی‌شود

حرف بزنم مردم از فوتبالیست‌ها بدشان می‌آید

علی پروین در بازی با ستارگان ایران مقابل ستارگان اسپانیا عهده دار سرمربی‎‌گری تیم ستارگان ایران خواهد بود.

حرف بزنم مردم از فوتبالیست‌ها بدشان می‌آید

سرمربی تیم ستارگان پیش از این بازی در مورد این دیدار با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.


همیشه برنج را سر سفره ایرانی داریم


همه چیز خوب است و منتظریم ببینیم چه می‌شود. محمود خوردبین همه را می‌شناسد ولی من اسم هیچ کدام را نمی دانم. ولی بدن آن‌ها شما را ببینید، همه قلمی و خوب هستند؛ عیب ما این است که ما همیشه برنج را سر سفره داریم.


فدراسیون باید برای جواد نکونام یک تیم خوب اروپایی بیاورد


جواد نکونان خودش کننده و ورزشی است. آوردن این تیم 7 ، 8 ماه کار دارد. اینطوری نمی شود که سریع کارها انجام شود. جواد هم با یار یار در این مورد صحبت کرده است و به او گفته که ما این تیم را می آوریم و شما هم در این بازی حضور داشته باش و خداحافظی کن. جواد هم قبول می کند و می گوید فقط از من تجلیل کنید و آن‌ها هم قبول می کنند. چند روز پیش دوباره با هم صحبت کردند و جواد نکونان گفته بود که من تجلیل هم نمی خواهم و من بازی می کنم. اگر جواد بخواهد خداحافظی کند فدراسیون فوتبال باید دست به کار شود و یک تیم خوب اروپایی را در شان نکونام بیاورد. این بازی ، بازی خداحافظی جواد نبوده که به نیت خداحافظی جواد بیایند. که خود جواد گفت می‌آید که ولی نیامد.


می خواستم بروم شمال و موبایلم را خاموش کنم


من در این فوتبال با هیچ خدایی مشکل ندارم و هیچ فرقی برایم نمی کند.  دوست داشتم این آقایان دور هم جمع شوند ؛ من اهل گله و حرف و حدیث نیستم ولی در این چند روزه این قدر حرف و حدیث شنیدم که می خواستم بزارم و بروم شمال و موبایلم را هم خاموش کنم. این با آن تماس می گرفت که نیا؛ و آن با این که نیا؛ اصلا یک چیزهایی آدم می شنود که باورش نمی شود.


یک سری حرف ها وجود دارد که اگر بگویم مردم از ما بدشان می‌آید


 من گفتم اگر همچین تیمی دارد به مملکت ما وارد می شود، بیاییم دست به دست هم بدهیم  و یک بازی خوشکل  را برگزار کنیم. چرا همه ما با هم بد هستیم و می گوییم این بیاید من نیستم و آن بیاید من نیستم. من مخالف این کارها هستم و دلم هم نمی خواهد که این حرف ها را بزنم؛ اگر حرف هایی که می دانم را بزنم مردم از ما فوتبالی ها بدشان می آید. در این 5 ، 6 روزه حرف هایی شنیدم که اگر مردم بدانند از من فوتبالیست و بقیه بدشان می‌آید.


دو سه ماه جلوتر باید تبلیغ این بازی را می کردند


تبلیغی نشده است که مردم بیایند. دو سه روز است که این اتفاق افتاده و مردم خبر دار نشدند؛ یک ماه جلوتر باید تبلیغ می کردند و تدارک می دیدند ولی امیدوارم مردم هم به استادیوم بیایند.

دیدگاه‌ها