کد خبر : 1352924 | 04 شهریور 1395 ساعت 17:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

آنچلوتی: در انتظار انقلاب در بایرن نباشید

بایرن مونیخ فردا شب کارش در بوندسلیگا را از آلیانس آرنا و بازی مقابل وردربرمن آغاز خواهد کرد.

آنچلوتی: در انتظار انقلاب در بایرن نباشید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن پس از سه سال، حالا مربی جدیدی را روی نیمکت خود می بیند. با جدایی پپ گواردیولا، از امسال کارلو آنچلوتی با اندیشه هایی متفاوت، هدایت مونیخی ها را بر عهده خواهد داشت و برخی منتظرند تا یک تحول اساسی را در سبک بازی بایرن ببینند اما کارلتو این احتمال را رد کرد.

 

 

1127949

 

 

او در نشست خبری امروز خود به خبرنگاران گفت:" مشتاقم تا بوندسلیگا هر چه زودتر شروع شود. تیم من کاملا آماده است البته هنوز درباره ترکیب اصلی بازی فردا تصمیم نگرفته ام اما هیچ انقلابی در کار نخواهد بود.

درست است که وردربرمن در جام حذفی بازی خود را باخته اما بازی فردا شرایط خاص خود را دارد. بایرن نیاز دارد تا شروع خوبی در رقابت ها داشته باشد و باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

 

اگر اوضاع برای ما خوب پیش نرود، 100 درصد من مسئول خواهم بود با این حال باید بگویم که تمام توانم را خواهم گذاشت تا تیم نتیجه بگیرد. بوندس لیگا تجربه ای جدید برای من است و بخاطر شروع این رقابت ها هیجان زده ام. اینجا جو فوق العاده ای وحود دارد. نمی دانم که وردربرمن را با نتیجه ای پرگل شکست خواهیم داد یا خیر. خیلی رویاپرداز نیستم اما همه هدف ما کسب برد در این بازی است."

 

 

1126991

 

 

کارلتو در مورد وضعیت آرین روبن نیز گفت:" روبن بعد از بازی های ملی به تمرینات تیم برخواهد گشت. همه می دانند که او چه کیفیت بالایی دارد و چه بازیکن مهمی برایمان محسوب می شود."

دیدگاه‌ها