کد خبر : 1352968 | 04 شهریور 1395 ساعت 22:48 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت عالی درخشش برای آزمون و عزت‌الهی

ایرانی ها دوباره به بایرن مونیخ رسیدند

همگروهی تیم روستوف روسیه با تیم های بزرگی مثل بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید فرصتی مناسب برای دو بازیکن ایرانی این تیم ناشناخته روسی است.

ایرانی ها دوباره به بایرن مونیخ رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی دقایقی از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا  می گذرد که تیم روستوف روسیه که با درخشش سردار آزمون با شکست  دادن آژاکس به دور نهایی چمپیونزلیگ رسید با آتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ دو تیم از ۴ تیم مرحله نیمه نهایی سال گذشته هم گروه شد. دو تیمی که از موفق ترین باشگاه های حاضر در چمپیونزلیگ  در دهه گذشته ارزیابی می شوند.


اگرچه در ارزیابی های اولیه قرعه روستوف دشوار ارزیابی شده که البته همین طور هم هست اما نباید فراموش کنیم بازی مقابل اتلتیکو و بایرن این فرصت مناسبی برای سردار آزمون و سعید عزت اللهی ایجاد می کند که توانایی های در یک عرصه بزرگتر به نمایش بگذارند.


این دو بازیکن جوان و با استعداد که فرصت حضور آنها  دربین بزرگان اروپا آرام آرام به اتمام می رسد قطعا از گروه سخت روستوف استقبال می کنند. چراکه اگرچه روستوف داعیه ای برای حضور در جمع بزرگان اروپایی وجود نداردو همین همگروهی با دو تیم آتلتیکو و بایرن فرصتی برای این باشگاه محسوب می شود .


روستوفی ها که در بازی با آژاکس نشان دادند چه توانایی ای  برای رقابت در لیگ قهرمانان دارند، قطعا با نهایت انگیزه مقابل این دو بزرگ فوتبال اروپا حاضر خواهند شد.


بدون شک نمایش خوب مقابل دو تیم بایرن یا اتلتیکو مادرید یا حتی آیندهوون که از تیم های بزرگ فوتبال هلند است دریچه ای برای حضور گام های بلند این دو بازیکن فوتبال ایران در تیم های بزرگ اروپایی خواهد  شد.

 

 

 

دیدگاه‌ها