کد خبر : 1352982 | 05 شهریور 1395 ساعت 00:20 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: گریزمان هم می توانست بهترین باشد

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، معتقد است که آنتوان گریزمان هم می توانست برنده عنوان بهترین بازیکن فصل اروپا شود.

رونالدو: گریزمان هم می توانست بهترین باشد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که با رئال قهرمان چمپیونزلیگ شد و یورو 2016 را با پرتغال فتح کرد، امشب با پشت سر گذاشتن گرت بیل و آنتوان گریزمان توانست جایزه بهترین بازیکن فصل 16-2015 اروپا را از آن خود کند.


گریزمان در هر دو فینال چمپیونزلیگ و یورو، مقابل رونالدو شکست خورد و این ستاره پرتغالی معتقد است که او هم می توانست برنده این جایزه باشد.


رونالدو به خبرنگاران گفت:" همانطور که روی صحنه گفتم، گریزمان هم شایسته دریافت این جایزه بود. او در دو فینال شکست خورد؛ بنابراین بدشانس بود اما من فکر می کنم او بازیکن فوق العاده ای است. او پسر خوبی است. او همسایه من است. او نزدیک من زندگی می کند و شایسته دریافت این جایزه است. او مطمئنا روزی برنده این جایزه می شود. امیدوارم این اتفاق بیفتد."

 

 

1137935

 

 

او همچنین ابراز امیدواری کرد که بتواند امسال به چهارمین توپ طلایش دست پیدا کند:" امیدوارم بتوانم برنده توپ طلا شوم اما اجازه بدهید اول از این جایزه لذت ببرم. این فوق العاده است. آرزو داشتم امشب برنده شوم و از بردن این جایزه احساس غرور می کنم."


رئال در مرحله گروهی چمپیونزلیگ با دورتموند، اسپورتینگ لیسبون و لژیا ورشو همگروه شده و رونالدو در مورد رویارویی با اولین باشگاه دوران حرفه ای اش، اسپورتینگ، گفت:" این اتفاق ویژه ای است. این باشگاهی است که من دوران حرفه ای ام را در آن آغاز کردم و لحظه بسیار احساسی برای من خواهد بود وقتی مقابل شان بازی کنم. اما اتفاق خوبی است. خوشحالم که در یک گروه هستیم."

دیدگاه‌ها