کد خبر : 1353037 | 05 شهریور 1395 ساعت 12:52 | 137.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها جو ندهند، ورزشگاه ما ناامن نیست

کیانی: همه‌ درگیری‌ها زیر سر صادقی بود

کاپیتان تیم تراکتورسازی معتقد است برخی افراد با ناامن خواندن ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی می‌خواهند در آستانه بازی با پرسپولیس جو را خراب کنند.

کیانی: همه‌ درگیری‌ها زیر سر صادقی بود

مهدی کیانی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حاشیه های ایجاد شده در بازی دوستانه با پیکان، حرف و حدیث های پیش آمده بر سر ورزشگاه اختصاصی تراکتور، دیدار با پرسپولیس و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام دادکه ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


آنقدر اعتراض کردند سرمان درد گرفت
متاسفانه با اینکه مسابقه ما با پیکان دوستانه بود اما تیم حریف از دقیقه یک شروع به اعتراض کرد. داور کار و زندگی‌اش را رها کرده بود تا برای ما سوت بزند اما ازدقیقه یک داد و هوار کردند و آخر هم بازی نیمه‌تمام ماند. آنقدر اعتراض می‌کردند که سرمان درد گرفته بود.


شروع‌کننده، امیرحسین صادقی بود
خداشاهد است همه چیز را بازیکنان پیکان شروع کردند. امیر حسین صادقی با رفتارهایش و اظهارنظرهایش درگیری‌ها را شروع کرد. با اینکه پیکانی‌ها می‌گویند فرزاد حاتمی شروع کننده بوده اما همه چیز زیر سر صادقی بود. من نمی‌خواهم به موضوع دامن بزنم؛چون به هر حال در فوتبال رفاقت‌ها ماندگار است. دوست نداشتم اینطور شود اما متاسفانه شد.


خدا رحم کرد
خداراشکر می‌کنم که اتفاق بدی نیفتاد. به هرحال هواداران هم عصبانی بودند اما خدا رحم کرد که حادثه ای اتفاق نیفتاد. آنها دو بر صفر هم جلو بودند و شخصا صحبت کردم و گفتم اگر قرار به اعتراض باشد ما باید اعتراض کنیم اما گوششان بدهکار نبود و در نهایت آن مسائل به وجود آمد.


می‌خواهند جو را خراب کنند
متاسفانه پس از اتفاقاتی که در بازی با پیکان رخ داده، یکسری دنبال این هستند که جو را خراب کنند و به همین خاطر می‌گویند ورزشگاه اختصاصی ما امنیت ندارد. مگر ما با ماشین سازی نیز در همین ورزشگاه بازی نکردیم؟ هیچ حرف و حدیثی هم پیش نیامد. مشخص است که دوست داریم در حضور 50، 60 هزار هوادار بازی کنیم اما وقتی یادگار امام(ره) اینطور شده است، چه باید بکنیم؟ قطعا هواداران ما به قدری بافرهنگ و فهیم هستند که اتفاقی رخ نمی دهد.


بازی با پرسپولیس 6 امتیازی است
بازی سختی با پرسپولیس داریم. این بازی 6 امتیازی است اما در زمین خودمان بازی می کنیم و باید به قدری سرحال باشیم که هر تیمی را در تبریز شکست دهیم. البته تعطیلی به وجود آمده کمی ضربه زد اما آماده می‌شویم تا روزهای خوبی را سپری کنیم.

دیدگاه‌ها