کد خبر : 1353063 | 05 شهریور 1395 ساعت 15:50 | 52.5K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب؛ رییس در ریو سرمربی شد

در حالی که تیم های ایرانی خود را آماده حضور در پاراالمپیک می کنند، خبر عجیب در مورد تیم هفت نفره ایران است که در آخرین لحظات رییس این انجمن، با اخراج سرمربی، خود به عنوان سرمربی راهی ریو می شود.

اتفاق عجیب؛ رییس در ریو سرمربی شد

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج تیم فوتبال هفت نفره روسیه، تیم ایران جواز حضور در پاراالمپیک ریو را دریافت کرد اما خبر عجیب در این مورد اخراج سرمربی این تیم که سابقه حضور در سه دوره این رقابت ها را در کارنامه دارد، است. جایی که رییس انجمن با اخراج سرمربی تیم هفت نفره ایران در آخرین لحظات اعزام، خود به خود سرمربی راهی ریو می شود!


سیدعلی بکا، سرمربی تیم هفت نفره ایران که چندی پیش موفق شده بود به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یابد، در آخرین لحظات از سوی رییس این انجمن از سمت خود برکنار شد تا اتفاق عجیبی را رقم بزند.


سرمربی بوشهری تیم هفت نفره ایران که چندی پیش در مسابقات جام جهانی دانمارک توانسته بود این تیم را به عنوان قهرمانی برساند در آخرین لحظات از سوی الله مانی، برکنار شد و نکته جالب توجه، حضور این رییس روی نیمکت تیم ایران به عنوان سرمربی در مسابقات پاراالمپیک ریو 2016 است. سیدعلی بکا که برای مصاحبه ای رادیویی در این زمینه دعوت شده بود با توجه به ناملایمات رخ داده، نتوانست به صحبت در این باره بپردازد و به دلیل بغض و گریه ناشی از این اتفاق تلخ برنامه قطع شد. باید دید مسوولان انجمن جانبازان در این باره چه توضیحی دارد و دلیل این مساله و برکناری ناگهانی مربی بوشهری چه بوده است.

دیدگاه‌ها