کد خبر : 1353071 | 05 شهریور 1395 ساعت 16:12 | 137.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنالیز سایت یوفا از گروه روستوف و بایرن

تمجید آنچلوتی از تیم آزمون و عزت اللهی

روستوف در اولین حضور اروپایی خود با تیم های قدرتمند بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و پی اس وی آیندهوون هم گروه شد.

تمجید آنچلوتی از تیم آزمون و عزت اللهی

به گزارش "ورزش سه"، گروهی که روستوف برای نتیجه گیری در آن با حضور دو تیم تراز اول اروپایی مطمئنا نیاز به یک معجزه دارد اما سردار آزمون و سعید عزت اللهی این شانس را دارند تا در تقابل با این تیم های بزرگ شانس خود برای حضور در تیم های مطرح اروپایی را آزمایش کنند.

 

بایرن مونیخ به دنبال انتقام


بایرن مونیخ به عنوان تیم سرگروه در گروه چهارم این رقابتها در رتبه دوم رنکینگ یوفا قرار دارد. بایرن در 19 دوره گذشته این مسابقات حضور داشته و در فصل گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی حضور داشت که در نهایت در دیداری نزدیک برابر اتلتیکو مادرید شانس حضور در فینال را از دست داد اما حالا این فرصت را دارد تا با سرمربی جدید خود انتقامی سخت از اتلتیکو بگیرد.

 

1136011

 

آنچلوتی: روستوف شگفت انگیز است


کارلو آنچلوتی پس از مشخص شدن رقیبان بایرن مونیخ، گفت: در گروه دشواری قرار داریم. اتلتیکو مادرید تیمی است که فصل گذشته موفق به حذف بایرن شده است. روستوف تیم شگفت انگیز در گروه ما به شمار می رود که با نتیجه خوب آژاکس را حذف کرده است. آیندهون نیز فصل گذشته در ضربات پنالتی برابر اتلتیکو شکست خورده که نشان دهنده کیفیت این تیم است. این گروه دشوار خواهد بود.

 

1138084

 

رومینیگه: اتلتیکو قرعه ی سختی است


کارل هاینس رومینیگه در واکنش به این قرعه کشی افزود: در این گروه تیم ها به چالش کشیده خواهند شد. ما باید بر صعود از این گروه تمرکز داشته باشیم. همه ما می دانیم که اتلتیکو مادرید قرعه سختی برای ما است و دیدار با آیندهوون پس از مدتها یک نبرد جذاب است. همچنین ما اولین تقابل خودمان با روستوف را خواهیم داشت و برای دیدار با این تیم باید یک سفر طولانی و سخت ورزشی داشته باشیم.

 

استمرار قدرت نمایی در اروپا


اتلتیکو مادرید غول جدید فوتبال اروپا دیگر تیم این گروه است که رتبه چهارم رده بندی یوفا را در اختیار دارد. روخی بلانکو در سه سال گذشته دو مرتبه موفق به حضور در فینال اروپا شده و ششمین حضور خود در مرحله گروهی را تجربه می کند. اتلتیکو مادرید که حالا قطب سوم فوتبال اسپانیا به شمار می رود در فصل جاری موفق به حفظ تمام بازیکنان اصلی خود شده است و این شانس را دارد تا بتواند کار نیمه تمام خود در اروپا را تمام کند.

 

 

1114978

 

 

ویاورده: توانایی های خود را اثبات کرده ایم


کلمنته ویاورده مدیر اجرایی اتلتیکو در اولین واکنش خود نسبت به قرعه روخی بلانکو اظهار کرد: گروهی سخت و هیجان انگیز داریم. فصل گذشته ثابت کردیم که توانایی تقابل با بایرن را داریم. اکنون همه به ما احترام می گذارند اما این برای ما کافی نیست و می خواهیم حرکت رو به جلو را ادامه دهیم.

 

آیندهوون امیدوار به خلق شگفتی


آیندهوون که فصل گذشته با عملکردی تحسین شده برابر اتلتیکو مادرید فینالیست در ضربات پنالتی حذف شد، این فرصت را دارد تا در مرحله گروهی به دنبال انتقام گرفتن از حریف خود باشد. آیندهوون تیم سی و سوم رده بندی یوفا است که پس از قهرمانی در لیگ هلند به صورت مستقیم وارد مرحله گروهی مسابقات شده است. آیندهوون پیش از این تجربه چهارده حضور در مرحله گروهی را در کارنامه خود دارد و در فصل 87-88 تنها قهرمانی خود در این مسابقات را کسب کرده است.

 

 

1137738

 

 

اولین تجربه سردار و یاران


روستوف اما تیم شگفت انگیز این گروه برای ما ایرانی ها به شمار می رود. روستوف به مانند لستر سیتی اولین حضور خود در دور گروهی این مسابقات را تجربه می کند و در رتبه صد و چهل و ششم جدول رده بندی یوفا قرار دارد. زردهای روس شانس کمی برای حضور در رتبه سوم و کسب سهمیه یورو لیگ را دارند اما امیدوارند تا با تکیه بر دیدارهای خانگی و سرمای روسیه حداقل موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شوند.

 

کریچنکو: امیدوار به کسب نتایج مثبت در دیدارهای خانگی


دیمیتری کریچنکو سرپرست روستوف در واکنش به این قرعه کشی گفت: دیدارهای خانگی ما برای همه یک اتفاق هیجان انگیز است. هیجانی که برای بسیاری یک موضوع باور نکردنی به شمار می رود و هواداران ما را برای کسب نتایج مثبت در دیدارهای خانگی همراهی می کنند. ما در ورزشگاه خانگی خود یک فضا پر جنب و جوش خواهیم داشت که مطمئنا هواداران سزاوار آن هستند.

 

نکات کلیدی:


*اتلتیکو مادرید فصل گذشته با تکیه بر قانون گل زده در خانه حریف در مرحله نیمه نهایی موفق به حذف بایرن مونیخ شده تا باوریایی ها انگیزه دو چندانی برای شکست رقیب سختکوش خود داشته باشند.


*کارلو آنچلوتی هر چند در فینال جام باشگاه های اروپا موفق به شکست دیگو سیمئونه و شاگردانش شد اما در دوران حضور در رئال نتایج دور از انتظاری برابر این تیم کسب کرده است. کارلتو این فرصت را دارد تا به دور از هیاهو دربی مادرید، با شکست اتلتیکو مادرید به دنبال اثبات مجدد شایستگی های خود باشد.


*اتلتیکو مادرید و پی اس وی نیز فصل گذشته در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند که پس از دو تساوی بدون گل، قرمز و سفید های مادرید در ضربات پنالتی موفق به حذف حریف خود شدند. این دو تیم در فصل 09/2008 نیز به در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر رفتند که در آن بازی نیز روخی بلانکو در دو دیدار رفت و برگشت حریف هلندی خود را شکست داد.


*بایرن مونیخ و پی اس وی نیز پیش از این در این مسابقات به مصاف یکدیگر رفته اند که بایرن مویخ در هر دو دیدار موفق به حریف شکست خود شده است.

 

در شب اول این رقابتها بایرن مونیخ در آلیانز آرنا میزبان روستوف است و پی اس وی در ورزشگاه فیلیپس میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها