کد خبر : 1353089 | 05 شهریور 1395 ساعت 17:52 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسرت طلاهایی که در ریو جا ماند (عکس)

4 تکواندوکار ایرانی از ریو بازگشتند که یک برنز نتیجه کار آنها بود، تکواندو یکی از پرامیدترین کاروان های اعزامی به المپیک بود اما تنها مدال آوران آن کیمیا علیزاده شد.

به گزارش "ورزش سه"، بامداد روز جمعه تیم ملی تکواندو ایران از ریو به تهران بازگشت، تنها یک برنز کیمیا علیزاده. مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده دیگر اعضای این تیم بودند که روی مدال آنها حساب ویژه ای باز شده بود اما در نهایت تمام آنها در مرحله حذفی از دور مسابقات حذف شدند.


در مراسم استقبال فرودگاه امام خمینی تنها کیمیا علیزاده سوژه حاضرین بود در صورتیکه می توانست 3 تکواندوکار دیگر هم با مدال به ایران بازگردند. عاشورزاده و خدابخشی نفر اول رنکینگ وزن خود بودند و مردانی هم در جایگاه سوم قرار داشت اما تنها برنز کیمیا علیزاده حاصل کار تکواندوکاران بود.

 

1138073


مهدی خدابخشی در اولین اظهارنظر خود گفته است:« متاسفانه عملکرد بدی داشتم و شرمنده همه کسانی که زحمت کشیدند شدم. خیلی تلاش کردم اما نشد. حرف‌هایی داریم که در حال حاضر فرصت مناسبی برای بیان آن نیست. ولی در ادامه حتما صحبت خواهم کرد و فکر می‌کنم باید دلایل باخت بازگو شود. حرف‌های زیادی در دل داریم. ما بسیار آماده به المپیک رفتیم اما در المپیک نتوانستیم پتانسیل خود را نشان دهیم. دلایل دیگری هم برای این شکست‌ها هست که باید بررسی شود.»

دیدگاه‌ها