کد خبر : 1353094 | 05 شهریور 1395 ساعت 18:16 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: گروه ما، چمپیونزلیگی است

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، قرعه تیمش در رقابت های لیگ اروپا را دشوار توصیف کرد.

مورینیو: گروه ما، چمپیونزلیگی است

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش قرعه کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام شد و منچستریونایتد با تیم های فنرباغچه، فاینورد و زوریا در یک گروه قرار گرفت. مورینیو معتقد است که با توجه به کیفیت تیم های همگروهی، این گروه می توانست در چمپیونزلیگ به میدان برود.


او به خبرنگاران گفت:" این قرعه برای ما خوب است زیرا فکر می کنیم در چمپیونزلیگ بازی می کنیم. این خیلی شبیه گروه های چمپیونزلیگ است. می دانیم گروه دشواری است اما فکر می کنم خوب است. این برای آنهایی که خیلی منتظر پنج شنبه شب های چمپیونزلیگ نبودند، خوب است.


این گروه برای لیگ اروپا هم خوب است که شکوه چمپیونزلیگ را ندارد؛ اینکه منچستریونایتد مقابل باشگاه های باسابقه ای مانند فاینورد و فنرباغچه بازی کند. بازی در روتردام و استانبول فوق العاده است."

 

 

1136095

 

آقای خاص که تیمش در دو هفته ابتدایی مقابل بورنموث و ساوتهمپتون به پیروزی رسید، در مورد دیدار پیش رو مقابل هال سیتی گفت:" ما در پیش فصل، شروع دشواری داشتیم اما بازیکنان قدم به قدم پیش رفتند. ما در کامیونیتی شیلد به پیروزی رسیدیم و در دو دیدار ابتدایی مان در لیگ، 6 امتیاز گرفتیم اما چیزهای بهتری هم در تیم وجود دارد. ما در حال کار کردن هستیم تا تغییراتی ایجاد کنیم.


اما کسب هر امتیاز دشوار است. هال سیتی راه امتیازگیری را پیدا کرده است. مربی آنها (مایک فیلان، کمک الکس فرگوسن در منچستریونایتد) باتجربه است. او به خوبی فوتبال را می شناسد و اینکه چطور تیم را برای امتیاز گیری سازماندهی کند."

 

دیدگاه‌ها