کد خبر : 1353099 | 05 شهریور 1395 ساعت 18:28 | 283.5K بازدید | 0 دیدگاه

با پرسپولیس بی قید و شرط و سفید می بندم

رضاییان: آقای برانکو خواهش می کنم یک فرصت!

در حالی که علی اکبر طاهری پیش از این اعلام کرده بود رضاییان جایی در پرسپولیس ندارد، او در مصاحبه ای عجیب با سایت رسمی این باشگاه بار دیگر تقاضای بازگشت داشته است.

رضاییان: آقای برانکو خواهش می کنم یک فرصت!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که چندی پیش با توجه به اختلاف نظر با مسوولان پرسپولیس و همچنین نظر قطعی برانکو ایوانکوویچ مسیر بازگشتش به پرسپولیس بن بست به نظر می رسد از سوی سایت رسمی این باشگاه به مصاحبه دعوت شده است. مصاحبه ای که از این حیث عجیب به نظر می رسد. او در این مصاحبه البته برخلاف گذشته مدعی شد که یک سال دیگر با این تیم قرارداد داشته است. متن مصاحبه رضاییان با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس را در ادامه می خوانید.

 

کارم اشتباه بود و فرصت جبران بدهید
با توجه به اینکه یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، کار من از ابتدا اشتباه بود و اکنون نه تنها باقیمانده قراردادم را معتبر می‌دانم، بلکه آمادگی دارم قراردادی سفید از نظر زمانی و دیگر شرایط امضاء کنم. امیدوارم آقای طاهری که از ابتدا به من محبت داشتند و خیلی خیلی به من کمک کردند من را شایسته فرصتی برای جبران بدانند.


بدون قید و شرط سفید امضا می کنم
کار من با باشگاه پرسپولیس نباید به کمیته انضباطی می‌کشید. این اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم. من در حالی بعضی اقدامات را انجام دادم که از سال گذشته قراردادم دو ساله بود و یک سال دیگر از آن باقی مانده بود که متاسفانه اشتباه کردم  و اکنون نیز خودم را نه تنها متعهد به اجرای باقیمانده قرارداد می‌دانم بلکه حاضرم قراردادی بی‌قید و شرط با صلاحدید و اختیار کامل آقای طاهری که تا به امروز پدرانه با من رفتار کردند، امضاء کنم.


اختیار تام به آقای طاهری می دهم
با توجه به مجموع اتفاقاتی که روی داد، می‌دانم آنچه به دنبالش هستم چقدر برای آقایان طاهری و برانکو سخت است اما امیدوارم شانس جبران  این مساله برای آنها، پرسپولیس و هواداران را پیدا کنم. به همین دلیل به آقای طاهری اعلام کردم در صورت موافقتشان قرارداد جدیدی با پرسپولیس به اختیار تام ایشان ببندم.


حق با باشگاه پرسپولیس، کادرفنی و مدیریت و هواداران است
می‌دانم در این مدت مشکلاتی برای پرسپولیس، مسوولان باشگاه خصوصاً سرپرست محترم و سرمربی محترم پیش آمد و بعضی از هواداران نسبت به آنها به اشتباه قضاوت کردند. همچنین هواداران پرسپولیس که خیلی اذیت شدند و وقتی به اینها فکر می‌کنم واقعا ناراحت می‌شوم اما از همه این عزیزان می خواهم فرصت دیگری به من بدهند و مطمئن باشند که جبران می کنم. در این مدت آقای طاهری خیلی به من لطف داشتند. هواداران هم همیشه مرا شرمنده خودشان می‌کنند و آنهایی را هم که هنوز ناراحت هستند کاملا درک می‌کنم. آقای طاهری و سایر مسئولان باشگاه از ابتدای این ماجراها تلاش کردند مساله در فضایی دوستانه و بی‌حاشیه حل شود. این امر در کنار پیام‌های دلگرم کننده هواداران باعث اصرار بیشتر من برای ادامه حضور در پرسپولیس به هر ترتیبی که باشگاه و آقای برانکو صلاح بدانند شده است.


این خاطره تلخ را پاک خواهم کرد
در مدتی که در پرسپولیس بودم، بزرگی این تیم، تلاش همبازیانم، حمایت هواداران و تفکرات و راهنمایی‌های آقای طاهری و برانکو عامل مهمی در پیشرفت من شد. شخصا شکی ندارم که آقای برانکو، شخصی به موضوع نگاه نکردند. با ایشان برای یک سال کار کردم و می‌دانم با توجه به صلاحدید خودشان همواره مصالح تیم را در نظر می گیرند. من فقط امیدوارم بتوانم یک بار دیگر در مصالح تیم محبوبم و تفکرات ایشان جای بگیرم. همچنین امیدوارم آینده به گونه‌ای رقم بخورد و در آن به شکلی عمل کنم که این بخش از خاطرات مشترک من و پرسپولیس کمرنگ شود و نکاتی مثبت و خاطرات شیرینی بر جای بماند.

دیدگاه‌ها