کد خبر : 1353112 | 05 شهریور 1395 ساعت 19:01 | 59.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان فقط برای تیم ملی بازی می کند؟

در حالی که رامین رضاییان در بازگشت به ایران موفق نشده با پرسپولیس به توافق دست یابد، سرنوشت تیم آینده او نیز نامشخص است.

رضاییان فقط برای تیم ملی بازی می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در بازگشت به ایران بعد از فسخ قرارداد با ریزه اسپور، امیدوار بود موفق شود به پرسپولیس بازگردد که با مخالفت برانکو ایوانکوویچ در این رابطه مواجه شد. در این بین هر روز نام تیم جدیدی برای او نام برده می شود به نظر می رسد با توجه به تقویم شلوغ تیم ملی و نگاه ویژه ای که کارلوس کی‌روش به این مدافع راست دارد، او تا نیم فصل تیمی انتخاب نکند و بعد از آن با سنجیدن تمام جوانت با تیم آینده اش قرارداد به امضا برساند.


رامین رضاییان که علیرغم عدم حضورش در تیم باشگاهی، در اردوی تیم ملی در ایتالیا حضور داشت با توجه به اعتمادی که کی روش به او دارد و همچنین تمرینات اختصاصی اش، امیدوار است موفق شود همچنان عضو ثابت این تیم باشد و به همین منظور احتمال اینکه در این مقطع جذب تیمی نشود زیاد است.


تیم ملی ایران که خود را مهیای رقابت های انتخابی جام جهانی می کند که تا آبان ماه 5 دیدار پیش رو دارد. ایران ابتدا 11 شهریور به مصاف قطر خواهد رفت و 5 روز بعد از آن نیز به دیدار چین می‌رود. شاگردان کارلوس کی‌روش15  مهر نیز در تاشکند به مصاف ازبکستان می رود و در حساس ترین بازی خود میزبان کره جنوبی در 20 مهر ماه خود بود. آخرین دیدار مرحله انتخابی در دور رفت نیز در 25 آبان در دمشق خواهد بود و تیم ملی به مصاف سوریه خواهد رفت.


این تقویم فشرده باعث می شود تا به نظر برسد رامین رضاییان در صورتی که نتواند نظر مسوولان پرسپولیس را جلب کند، قراردادش را با تیم دیگری به امضا نرساند. هر چند او امروز در مصاحبه ای با سایت باشگاه بار دیگر از تمایل خود برای بازگشت به جمع سرخپوشان گفت و از برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری خواست تا او را ببخشند. با این حال باید دید رضاییان می تواند در صورتی که تا نیم فصل تیم آینده خود را انتخاب نکند در تیم ملی نیز جایگاهش را حفظ کند یا خیر.

دیدگاه‌ها