کد خبر : 1353121 | 05 شهریور 1395 ساعت 19:19 | 108.4K بازدید | 0 دیدگاه

نیکبخت از فوتبال خداحافظی کرد؟ (عکس)

تیم فوتبال ستارگان لالیگا موفق شد در یک بازی تدارکاتی در حالی تیم ستارگان ایران را شکست دهد که دو تیم از لحاظ بدنی قابل مقایسه با هم نبودند.

به گزارش "ورزش‌سه"،  دو تیم ستارگان ایران و لالیگا سرانجام پس از حاشیه‌های فراوانی که پیرامون این بازی وجود داشت در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که توجه هواداران فوتبال را به خود جلب نکردند. کمبود زمان برای انجام تبلیغات و مشخص نبودن دلیل انجام این بازی به همراه عدم تبلیغات مناسب سبب شد تا از این بازی حمایت در خوری به عمل نیاید.


یکی از نکاتی که در این بازی به چشم می‌خورد تفاوت بدنی فاحش ستارگان لالیگایی با ستارگان ایران بود. بازیکنانی که در ترکیب تیم ستارگان لالیگا به میدان رفتند همگی از آمادگی بالای بدنی برخوردار بودند؛ در مقابل بازیکنان ایرانی که برخی از آن‌ها تا همین دو سه سال گذشته در زمین فوتبال بودند از فرم خوبی برخوردار نبودند و همین موضوع باعث شد که بازیکنان ایرانی در اکثر درگیری ها بازنده باشند و در نقاط مختلف زمین حضور کمرنگ‌تری نسبت به حریف خود داشته باشند.


در یکی از تصاویری که از این بازی ثبت شد علیرضا نیکبخت واحدی در محاصره سه بازیکن تیم لالیگا قرار گرفته و کلود ماکلله هم از پشت این سه نفر را حمایت می‌کند. در حالی که  نیکبخت واحدی و بیشتر ستارگان ایران نفس دویدن پا به پای ستارگان لالیگایی را نداشتند.جالب اینکه نیکبخت واحدی هنوز از فوتبال خداحافظی رسمی نکرده و سودای بازگشت به میادین را دارد اما مشخص است که اوضاع برای ادامه فوتبال او مهیا نیست .

 

 

دیدگاه‌ها