کد خبر : 1353141 | 05 شهریور 1395 ساعت 19:58 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیله‌سن: می خواهم دروازه بان اول بارسا شوم

یاسپر سیله‌سن، دروازه بان جدید بارسلونا، امیدوار است که بتواند نظر لوئیس انریکه را جلب کرده و به دروازه بان اول آبی و اناری ها تبدیل شود.

سیله‌سن: می خواهم دروازه بان اول بارسا شوم

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی کلودیو براوو از بارسا، این باشگاه سیله‌سن را از آژاکس به خدمت گرفت و او اکنون می خواهد رقیبی جدی برای مارک آندره تراشتگن باشد.


او به خبرنگاران گفت:" تراشتگن دروازه بان فوق العاده ای است و همه این را می دانیم. او کیفیت فوق العاده ای دارد و امیدوارم در سطح او باشم. ما خیلی زود به هم عادت کردیم اما این مربی است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند. می توانم بیشتر تلاش کنم؛ البته با به زندگی در بارسلونا عادت کنم. امیدوارم تصمیم گیری را برای انریکه سخت کنم.

 

1138115

 

با انریکه صحبت کردم و او به من گفت که از دیدن من در بارسا خوشحال شده است. بازی برای بارسا، نسبت به بازی کردن برای آژاکس متفاوت است اما در نهایت، این فوتبال است و دروازه ها شبیه به هم هستند. از اینکه اینجا هستم، خوشحالم و امیدوارم بتوانم کیفیتم را نشان بدهم.


من با احساس بدی از آژاکس جدا شدم زیرا 4 گل مقابل روستوف خوردم اما همه خیلی گرم از من استقبال کردند؛ به ویژه لوئیس سوارز که به هلندی به من سلام کرد؛ حرکت فوق العاده ای بود."

دیدگاه‌ها