کد خبر : 1353147 | 05 شهریور 1395 ساعت 20:06 | 49K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی آقافیروز در لیگ یک به لطف داماد

همه مدعیان دسته یک در هفته چهارم برابر حریفان شان متوقف شدند تا یک روز رویایی برای تیم تازه وارد اکسین البرز که در خرم آباد برابر خیبر به پیروزی 1-2 دست یافته بود رقم بخورد .

صدرنشینی آقافیروز در لیگ یک به لطف داماد

به گزارش "ورزش سه" همه مدعیان دسته یک در هفته چهارم برابر حریفان شان متوقف شدند تا روزی رویایی برای تیم تازه وارد اکسین البرز که در خرم آباد برابر خیبر به پیروزی 1-2 دست یافته بود رقم بخورد .


در مهمترین و حساس ترین بازی روز تیم ملوان در بندر انزلی دربی گیلان با یک گل از سپیدرود رشت برد تا نخستین باخت رشتی ها پس از چهار هفته در ال گیلانو ثبت شود.


دیدار تیم پارس جم که هدایت آن بر عهده مهدی تارتار ؛ داماد فیروز کریمی است برابر تیم مدعی خونه به خونه بدون گل به پایان رسید.


تیم گل گهر سیرجان که تا هفته سوم به اتفاق خونه به خونه ، پارس و سپیدرود صدرنشین لیگ بود در دیدار با نفت مسجد سلیمان نتیجه ایی بهتر از 0-0 به دست نیاورد تا همانند سه تیم دیگر صدر جدول را از دست بدهد.


با توجه به شکست سپیدرود و تساوی تیم های پارس چم ، خونه به خونه و گل گهر تیم اکسین البرز که در خرم آباد برابر خیبر به پیروزی 1-2 دست یافت به صدر جدول تکیه زد تا پس از چهار هفته تیم فیروز بالاتر از تیم دامادش (مهدی تارتار) جای بگیرد.

دیدگاه‌ها