کد خبر : 1353165 | 05 شهریور 1395 ساعت 21:53 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

به علت خرید حق پخش تلویزیونی توسط قطری ها

تغییر زمان مسابقه بانک سرمایه

ساعت نخستین مسابقه مرحله دوم تیم بانک سرمایه نماینده ایران در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا به علت خرید حق پخش تلویزیونی توسط قطری ها تغییر کرد.

تغییر زمان مسابقه بانک سرمایه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حالی که زمان برگزاری دیدار بانک سرمایه ایران و تویوتا ژاپن فردا شنبه ششم شهریو ساعت 19 به وقت محلی اعلام شده بود، اما با خرید حق پخش تلویزیونی مسابقات توسط قطری ها مسابقه العربی نماینده قطر به ساعت 19 موکول شد. بنابراین دو تیم بانک سرمایه ایران و تویودای ژاپن در اولین روز رقابت های مرحله دوم به جای ساعت 19، از ساعت 16  به مصاف هم خواهند رفت.


لازم به ذکر است قطر تنها کشوری نیست که حق پخش مسابقات را خریده است، چرا که چینی ها هم پیش از این حق پخش این رقابت ها را از شرکت قطری خریداری کرده اند.


تیم شانگهای گلدن نماینده چین  فردا در اولین روز مرحله دوم این رقابت ها با نماینده میانمار ساعت 14 مسابقه خواهد داد و روز یکشنبه در دومین روزاین مرحله از ساعت 19 با ماسکو نماینده ویتنام دیدار خواهد کرد.


بدین ترتیب با تغییر ساعت مسابقه فردا تمرین امروز شاگردان کارخانه ساعت 16:30 دقیقه به وقت محلی و 14:30 به وقت تهران یعنی همان ساعت مسابقه فردا در سالن اصلی رقابت ها برگزار می شود.

 

برنامه  روز اول مرحله دوم هشت تیم برتر رقابت ها:
شنبه ششم شهریور ماه – به وقت تهران


تایوان پاور چین تایپه – تالای قزاقستان ساعت 9:30
نماینده میانمار – شانگهای گلدن چین  ساعت 12
بانک سرمایه ایران – تویودای زاپن ساعت 14:30
العربی قطر – ماسکو ویتنام ساعت

 

دیدگاه‌ها