کد خبر : 1353173 | 05 شهریور 1395 ساعت 21:57 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید – سلتاویگو

رئال مادرید، فردا در چارچوب هفته دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف سلتاویگو خواهد رفت.

پیش بازی رئال مادرید – سلتاویگو

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها با ارائه نمایشی خوب، هفته اول لالیگا را با پیروزی قاطع و راحت 0-3 برابر رئال سوسیداد پشت سر گذاشتند. گرت بیل، ستاره ولزی رئال در این دیدار نمایش خوبی داشت و موفق به زدن دو گل شد. شاگردان زیدان هر هشت دیدار آخر خود در سانتیاگو برنابئو را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و آماده اند تا با برد برابر سلتاویگو، این آمار را بهبود ببخشند.

 

کریس رونالدو، فوق ستاه پرتغالی که دیشب برنده جایزه مرد سال اروپا شد، به تمرینات گروهی رئال اضافه شده اما در لیست رئال مادرید برای دیدار فردا حضور ندارد و در دومین هفته لالیگا نیز غایب بزرگ رئال مادرید لقب خواهد گرفت.

 

 

1137239

 

 

بنزما همچنان درگیر مصدومیت هفته های اخیر است و موراتا در توک پیکان هجومی رئال قرار خواهد گرفت. اما خبر خوب برای هواداران لوس بلانکوس، بازگشت لوکا مودریچ، ستاره کروات این تیم به ترکیب اصلی خواهد بود. ایسکو، ستاره جوان و اسپانیایی مادریدی ها دیگر غایب این تیم است که دیدار برابر سلتا را به علت مصدومیت از ناحیه قوزک پا از دست داده است.

 

در آنسوی میدان، سلتاویگو دیدار هفته اول خود در لالگا را با شکست 0-1 برابر لگانس تازه وارد پشت سر گذاشت. آنها چهار تقابل اخیر خود در برابر رئال مادرید را باخته اند.

 

در صورت عدم استفاده مجدد زیدان از خامس، ممکن است این ستاره کلمبیایی تصمیم بگیرد در هفته آخر فصل نقل و انتقالات، رئال مادرید را به مقصد لیگ برتر ترک کند. همچنین ایسکو و واران نیز مورد توجه برخی از تیم های بزرگ روپا قرار گرفته اند. البته زیزو در هفته های اخیر بارها تاکید کرده که قصد فروش هیچ بازیکنی را ندارد.

 

کیلور ناواس و په په نیز در بازی فردا در ترکیب اصلی رئال به میدان نخواهند رفت و در آنسوی میدان، روبن بلانکو و کلودیو بنوه از سلتا غایب خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1138146

دیدگاه‌ها