کد خبر : 1353195 | 06 شهریور 1395 ساعت 08:15 | 33.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آلانیااسپور در حضور شهباززاده

تیم آلانیااسپور با بازی یک نیمه ای سجاد شهباززاده، مهاجم ایرانی خود در هفته دوم سوپر لیگ ترکیه برابر آنتالیااسپور به پیروزی دست یافت.

پیروزی آلانیااسپور در حضور شهباززاده

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم آلانیااسپور پس از شکست سنگین هفته اول فصل جدید سوپر لیگ ترکیه برابر تیم مدعی بشیکتاش بامداد امروز (جمعه) در دومین بازی این رقابت ها میزبان آنتالیااسپور بود.

 

زکی ایلدیریم، هافبک 25 ساله آنتالیااسپور در دقیقه 5 این بازی تیمش را از میزبان پیش انداخت و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. با شروع نیمه دوم حسین کالپار، سرمربی کهنه کار آلانیااسپور یوناتان، مهاجم 31 ساله توگویی را به جای شهباززاده وارد میدان کرد که هم پاس گل داد و هم گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.  دونالد، مدافع اهل هائیتی تیم آلانیااسپور در دقیقه 61 روی پاس یوناتان گل تساوی را وارد دروازه آنتالیااسپور کرد.

 

در حالی که انتظار می رفت این بازی با تساوی خاتمه یابد، آلانیااسپور در دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه دوم توسط یوناتان به گل دوم رسید تا طعم اولین پیروزی خود در سوپر لیگ ترکیه را بچشد.

 

تیم آلانیااسپور با این پیروزی خانگی 3 امتیازی شد و به رده هشتم جدول رده بندی صعود کرد. سجاد شهباززاده، مهاجم تیم آلانیااسپور که در بازی هفته اول برابر بشکیتاش از دقیقه 86 وارد میدان شده بود در دومین بازی تیمش از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت. یوناتان، مهاجم توگویی که سومین فصل حضورش در تیم آلانیااسپور را سپری می کند و نقش مهمی در صعود این تیم به سوپر لیگ ترکیه داشت جایگزین شهباززاده از آغاز نیمه دوم بازی برابر آنتالیااسپور شد.

 

دیدگاه‌ها