کد خبر : 1353214 | 06 شهریور 1395 ساعت 10:41 | 48.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار پرسپولیس و تراکتور در شهری جز تبریز

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: در صورتیکه شورای تامین استان آذربایجان شرقی با برگزاری دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی موافقت نکنند این بازی در شهری دیگر برگزار می شود.

دیدار پرسپولیس و تراکتور در شهری جز تبریز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، غلامرضا بهروان، در مورد محل برگزاری دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه ای به سازمان لیگ اعلام کردند که دیدار این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی آنها برگزار خواهد شد و مسئولان هیات فوتبال استان هم با این درخواست موافقت کرده اند.

 

وی در مورد اینکه اما دیدار تراکتورسازی و پیکان در این ورزشگاه به جنجال کشیده شد گفت: برای برگزاری مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی باید شورای تامین استان با این درخواست موافقت کنند و اگر آنها با برگزاری بازی در این ورزشگاه موافق نباشند در آنصورت این مسابقه طبق قانون در شهر دیگری به جز تبریز برگزار می شود. 

 

بهروان در مورد جنجال های رخ داده در دربی گیلان در لیگ دسته اول گفت: رئیس محترم کمیته انضباطی در این مسابقه در ورزشگاه حضور داشتند و ما گزارش ناظر مسابقه را هم به کمیته انضباطی ارسال خواهیم کرد. 

 

دیدگاه‌ها