کد خبر : 1353234 | 06 شهریور 1395 ساعت 12:12 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

AFC: کی‌روش برگ برنده ایران است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی ایران با قطر سه تصویر از تیم ملی فوتبال کشورمان نشر داده است و ضمن تجزیه و تحلیل این بازی حرف هایی را به نقل اشکان دژاگه منتشر کرده است.

AFC: کی‌روش برگ برنده ایران است

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه می گوید:« هیچ حریف آسانی برای ایران وجود ندارد. چین آماده به چالش کشیدن گروه است. قطر نه فقط برای ایران بلکه برای دیگر تیم های حاضر در گروه برای صعود به جام جهانی می تواند دردسر ایجاد کند و ازبسکتان هم تیم مرموزی است و کره جنوبی هم همواره مدعی صعود بوده است.»

 

1138243


اشکان دژاگه که در اولین حضور خود در اردوی تیم ملی مقابل قطر به میدان رفت و زننده هر دو گل ایران در این بازی بود می گوید: «روز خوبی بود. چون در اولین حضور در ترکیب ایران گلزنی کردم و سبب شادی مردم شدم. خاطره این بازی برای همیشه در زهن می ماند. من امیدوارم این بار و در جریان بازی با قطر استادیوم آزادی پر شود. استادیوم آزادی که پر می شود ما روحیه می گیریم و خواه یا ناخواه با این روحیه بازی می کنیم که حتما باید پیروز شویم.»

 

1138244


کاپیتان ایران که برای تیم العربی در جناح راست و گاها برای تیم ایران در جناح چپ بازی می کند بازی با قطر را یک بازی سخت برای ایران بر می شمرد و تاکید می کند در این مسیر همه تیم ها می آیند که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند و صعود به جام جهانی را تجربه کنند.»

 

1138245


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مقاله تیم ایران را تحلیل کرده است و از کی روش به عنوان برگ برنده ایران یاد کرده است.

 

دیدگاه‌ها