کد خبر : 1353250 | 06 شهریور 1395 ساعت 13:33 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

از خرداد 91 تا شهریور 95 همراه با 5 ملی پوش

در بین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی، 5 بازیکن در اولین بازی این تیم در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 نیز به میدان رفته بودند، بازیکنانی که با حضور در بازی برابر قطر می توانند رکوردی را به نام خود ثبت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، چهاردهم خرداد ماه سال 91 تیم ملی ایران در اولین بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در تاشکند به میدان رفت، دیداری که ملی پوشان ایران با چاشنی شانس توانستند به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کنند. دو تعویض طلایی کی روش در آن دیدار موفق شدند ورق را به سود ایران برگردانند، پاس طلایی انصاریفرد با ضربه تمام کننده خلعتبری سه امتیاز را برای ایران به ارمغان آورد.


اما از تیمی که در تاشکند به میدان رفت پنج بازیکن در تیم ملی فعلی نیز حضور دارند که می توانند با حضور در بازی برابر قطر، تاریخ سازی کنند و در دو دیدار افتتاحیه مقدماتی جام جهانی برای ایران به میدان بروند.

 

1138249


ترکیب تیم ملی در دیدار برابر ازبکستان بدین ترتیب بود: سیدمهدی رحمتی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، حسین ماهینی، پژمان نوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان(76 کریم انصاری فرد)، محمد ابراهیمی(44 خسرو حیدری)، احسان حاج صفی(62 محمدرضا خلعتبری) و علی کریمی.


بدین ترتیب از میان بازیکنان حاضر در اردوی آخر تیم ملی، حسینی، منتظری، آندو، حاج صفی و انصاریفرد می توانند در اولین بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 نیز به میدان بروند. البته انصاری فرد و دیگر لژیونرهای اروپایی در اردوی اخیر تیم ملی حضور نداشتند.

دیدگاه‌ها